حضرت زهرا(س) در وفای به عهد به بالاترین درجه الهی نائل شد
کد خبر: 3878929
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷

حضرت زهرا(س) در وفای به عهد به بالاترین درجه الهی نائل شد

مشاور استاندار آذربایجان‌شرقی در امور روحانیت اظهار کرد: حضرت زهرا(س) در وفای به عهد به بلندترین مرتبه وفای به عهد الهی نائل آمده است و به همین خاطر لقب ایشان عصمت کبری است.

حضرت زهرا(س) مدال عصمت کبری را بر سینه داردحجت‌الاسلام قهرمان احمدی، مشاور استاندار آذربایجان‌شرقی در امور روحانیت در گفت‌‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: حضرت زهرا(س) در وفای به عهد الهی به بلندترین مرتبه وفای به عهد الهی نائل آمده است و مدال عصمت آنهم عصمت کبری را بر سینه دارد.
وی افزود: در عظمت و بزرگی حضرت زهرا(س) همین بس که در نسب خانوادگی شهره جهان است، زیرا پدری چون حضرت محمد(ص)، اولین فرد جهان هستی در کمال و فضایل و مادری چون خدیجه کبری(س) یکی از زن‌های کامله جهان هستی و دومین مسلمان و فداکارترین فرد در راه اسلام و همسری چون امیرمؤمنان علی(ع) که به منزله جان پیامبر(ص) و برترین انسان بعد از ایشان است و فرزندانی چون حسنین(ع) و زینبین(س) دارد.
حجت‌الاسلام احمدی، بیان کرد: حضرت زهرا تنها بانویی بود که در شأن همسری امیرمؤمنان بود و اگر علی نبود برای زهرا کفوی نبود.
امام جمعه هریس، ضمن بازگو کردن عامل به وجود آمدن خلقت ادامه داد: وجود حضرت زهرا(س) بهانه خلقت و عامل به وجود آمدن خلقت است.
وی از نهفته بودن سعادت در وجود حضرت قاطمه(س) گفت و یادآور شد: سعادت دنیا و آخرت در وجود حضرت زهرا(س) نهفته است.
حجت‌الاسلام احمدی فاطمه زهرا(س) را بهترین رنان دو عالم دانست و تاکید کرد: فاطمه(س) بهترین زنان دو عالم است، افضل از همه بانوان جهان از مقام عصمت کبری برخوردار بود و از هر حیث نسبت به بانوان جهان برتری و الگوی زنان بعد از خود است، فاطمه سیده زنان عالمین است.

انتهای پیام
captcha