نظام اسلامی ایران منافع ابرقدرت‌ها را به چالش کشیده است / حضور پرشور در انتخابات
کد خبر: 3880009
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۶
آیت‌الله نوری همدانی:

نظام اسلامی ایران منافع ابرقدرت‌ها را به چالش کشیده است / حضور پرشور در انتخابات

آیت‌الله نوری همدانی با تأکید بر حضور همگانی در انتخابات، تصریح کرد: نظام اسلامی سبب شده تا منافع ابرقدرت‌ها در ایران و منطقه به خطر بیفتد و سبب بیداری اسلامی شده است؛ آنان جامعه‌ای مطابق با مرام خودشان می‌خواستند، ولی عکس آن اتفاق افتاده است.

نظام اسلامی ایران منافع ابرقدرت‌ها را به چالش کشیده است / حضور پرشور در انتخاباتبه گزارش ایکنا، آیت‌الله حسین نوری همدانی، امروز، 30 بهمن‌ماه در درس خارج خود با اشاره به فرازی از نهج‌البلاغه، با تأکید بر ضرورت آشنایی بیشتر با این اثر گرانقدر گفت: امام بر صبر و توکل تأکید فرموده‌اند، لذا انسان باید در تمامی کارهای خود اخلاص داشته و بر خدا توکل کند، زیرا بهترین پشتیبان انسان، خداوند است.

وی با اشاره به انتخابات، با بیان اینکه در مقطع کنونی، این مسئله بسیار مهم است، افزود: دشمنان همه سعی خود را کرده‌اند که این دوره آن‌طور که آنها می‌خواهند، نباشد، بنابراین مردم باید با تمام قوا به میدان بیایید و با  شور و نشاط در صحنه حضور یابند.

نوری همدانی با بیان اینکه شرکت در انتخابات با توجه به مقطع کنونی کشور واجب است، افزود: انتخابات از مظاهر و شعائر نظام اسلامی محسوب می‌شود و نشان‌دهنده آن است که مردم، نظام اسلامی را که بر مبنای قرآن و اهل بیت است قبول دارند.

این مرجع تقلید اظهار کرد: انتخابات مرتبط با سرنوشت ملت و نظام اسلامی است و از این جهت لازم است که همه را به شرکت در آن ترغیب و تشویق کنیم؛ دشمنان قسم خورده انقلاب مانند آمریکا و صهیونیست‌ها سرمایه‌گذاری کرده و در کمین هستند تا از هر فرصتی علیه ما استفاده و کینه خود را خالی کنند، زیرا از نظام اسلامی، سیلی خورده‎اند.

وی افزود: نظام اسلامی سبب شده تا منافع آنان در ایران و منطقه به خطر بیفتد و سبب بیداری اسلامی شده است؛ آنان جامعه‌ای مطابق با مرام خودشان می‌خواستند، ولی عکس آن اتفاق افتاده است، بنابراین تحمل نظام اسلامی برای آنان سخت است، لذا همه امکانات خود را به کار گرفته‌اند.

این مرجع تقلید با بیان اینکه باید مقاوم باشیم، اظهار کرد: در همه انتخابات به خصوص امسال شرکت کرده و مردم را هم به خاطر عظمت نظام اسلامی ترغیب و تشویق کنیم، زیرا دشمنان مشارکت کم را نشانه بی‌علاقگی مردم به انقلاب تصور می‌‍کنند؛ ما باید برای عقیده و حفظ نظام، هوشیاری و بیداری و بصیرت به خرج داده و حضور پرشور در انتخابات داشته باشیم.

آیت‌الله نوری همدانی بیان کرد: البته توجه کنیم افرادی که انتخاب می‌شوند، متدین، انقلابی، خدمتگزار و شناخته شده باشند و به هر کسی رای ندهیم؛ کسانی انتخاب شوند که دشمن‌ستیز و دشمن‌شناس هستند؛ باید تلاش کنیم نشان دهیم که به انقلاب علاقه داریم و مطمئن باشیم که پیروزی با ما است و هر کسی که دین خدا را نصرت دهد، خداوند هم او را نصرت خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha