مجلس قوی برای دشمنان وحشت آفرین است
کد خبر: 3880127
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷

مجلس قوی برای دشمنان وحشت آفرین است

امام جمعه مرند، گفت: مجلس قوی و قدرتمند برای دوستان و جبهه مقاومت و ملت‌های هم پیمان ملت ایران قوت قلب و برای دشمنان وحشت آفرین خواهد بود.

مجلس قوی برای دشمنان وحشت آفرین خواهد بودحجت‌الاسلام علی نعمت‌زاده، امام جمعه مرند، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: انتخابات، مظهر اراده ملت است و روی همین اهمیت، امام خمینی (ره) می‌فرمودند مجلس عصاره همه فضائل ملت است و رهبر انقلاب اسلامی نیز می‌فرمایند مجلس شورای اسلامی یک مرکز اساسی و تعیین کننده برای انقلاب است و همه سررشته‌های امور به مجلس شورای اسلامی برمی گردد.

وی افزود: مجلس تراز انقلاب اسلامی و مطابق شأن مردم، مجلسی است که بازوی کارآمد نظام و رهبری برای حل مشکلات و مسائل مهم و اساسی کشور و دردآشنای مردم و توانمند به رفع نیازهای مردم و کشور باشد.

حجت‌الاسلام نعمت‌زاده تاکید کرد: مردم ایران اسلامی به برکت انقلاب اسلامی، تاکنون ده‌ها بار در انتخابات شرکت کرده و نتیجه آن را دیده‌اند و هرچه مجلس و منتخبان قوی‌تر بودند، در آن دوره مشکلات کمتر بوده و آرامش مردم بیشتر بوده است.

امام جمعه مرند عنوان کرد: مردم ایران امروز به جایگاه واقعی خود در این پیچ تاریخی آشنا هستند و با بهترین وجه و با استفاده از ضعف و قوت گذشته در انتخابات حضور پیدا کرده و این مرکز بزرگ و اساسی و مهم نظام را قدرتمندتر و توانمندتر انتخاب خواهند کرد.

وی گفت: مجلس قوی و قدرتمند برای دوستان و جبهه مقاومت و ملت‌های هم پیمان ملت ایران قوت قلب و برای دشمنان وحشت آفرین خواهد بود.

انتهای پیام
captcha