مردم با حضور در انتخابات امید دشمنان را به یأس تبدیل می‌کنند
کد خبر: 3880175
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۵

مردم با حضور در انتخابات امید دشمنان را به یأس تبدیل می‌کنند

امام جمعه اهر، ملت ایران را ملتی بصیر و ولایتمدار برشمرد و گفت: مردم در تمام صحنه‌های انقلاب حضور پرشور و مؤثر داشته‌اند و در انتخابات دوم اسفندماه نیز با تبعیت از ولایت و انتخاب اصلح با حضور پرشور و گسترده خود بار دیگر امید دشمنان را به یأس تبدیل خواهند کرد.

مردم با حضور گسترده در انتخابات امید دشمنان را به یاس تبدیل خواهند کردحجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده، امام جمعه اهر، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، وحدت، همدلی و تبعیت از ولایت و رهبری و ادامه راه شهدا را در گرو حضور گسترده و پرشور در این انتخابات برشمرد و گفت: شرکت در انتخابات وظیفه ملی، شرعی و دینی است.

وی افزود: با وجود اینکه دشمنان نظام و انقلاب برنامه‌ریزی کرده‌اند تا با تبلیغات زهرآگین حضور مردم ایران را در انتخابات کمرنگ نشان دهند، به طور قطع و یقین حضور ملت ایران در پای صندوق‌های رأی برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی به یادگار خواهد گذاشت.

حجت‌الاسلام حاجی‌زاده ملت ایران را ملتی بصیر و ولایتمدار برشمرد که در تمام صحنه‌های انقلاب حضور پرشور و مؤثر داشته‌اند و در انتخابات دوم اسفندماه نیز با تبعیت از ولایت و انتخاب اصلح با حضور پرشور و گسترده خود بار دیگر امید دشمنان را به یاس تبدیل خواهند کرد.

امام جمعه اهر تصریح کرد: مردم آماده‌اند تا با مشارکت حداکثری در انتخابات به دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب اعلام کنند که ما همان ملت هستیم که در زمان انقلاب اسلامی بودیم و هیچ‌وقت از پشتیبانی ولایت‌فقیه دست‌برنخواهیم داشت، دائماً گوش‌به‌فرمان مقام معظم رهبری هستیم و این پیامی است که مردم منطقه ارسباران به استکبار جهانی می‌دهند.

حجت‌الاسلام حاجی‌زاده با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها تلاش می‌کنند تا چهره‌های انقلابی و افراد جان‌نثار، مقاوم در مقابل دشمنان به مجلس ورود پیدا نکند، دشمنان با تمام وجود کمر همت بسته‌اند تا پایداری و استمرار نظام جمهوری اسلامی را از بین ببرند، تأکید کرد: ما نیز باید برای استمرار و پایداری نظام تلاش کنیم.

انتهای پیام
captcha