آینده جوانان با حضور در پای صندوق‌های رأی رقم خواهد خورد
کد خبر: 3880237
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰

آینده جوانان با حضور در پای صندوق‌های رأی رقم خواهد خورد

استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه انتخابات یکی از پایه‌های جمهوریت نظام است، افزود: آینده جوانان با حضور در پای صندوق‌های رأی رقم خواهد خورد و نباید نسبت به آن بی‌تفاوت باشیم.

انتخابات از پایه‌های جمهوریت نظام استبه گزارش ایکنا از  آذربایجان‌شرقی، محمدرضا پورمحمدی، استاندار آذربایجان‌شرقی، امروز، دوم اسفندماه پس از انداختن رأی خود در مسجد انگجی تبریز در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: یازدهمین دوره انتخابات همزمان با سایر نقاط کشور در جای جای استان آغاز شده و از همان لحظات اولیه مردم با اشتیاق و علاقه در پای صندوق رأی حضور یافته‌اند.

وی با بیان اینکه زمان قانونی رأی‌دهی ۱۰ ساعت است، گفت: در صورت تمدید از سوی وزارت کشور تا حدکثر ۱۲ شب رای گیری ادامه خواهد داشت.

پورمحمدی از شهروندان درخواست کرد: در ساعات اولیه در شعب اخذ رأی حضور یابند و به ساعات پایانی رأی‌دهی را موکول نکنند.

استاندار آذربایجان‌شرقی با تأکید بر اینکه تمام مراحل انتخابات به جز شمارش آرا الکترونیکی است، افزود: در تمام شعب دستگاه احراز هویت مستقر شده و هر آن و هر لحظه تعداد آرا مشخص است.

وی با اشاره به توصیه‌ها و تاکیدات رهبر معظم انقلاب در دیدار ۲۹ بهمن با مردم آذربایجان گفت: از هر زمان دیگری به مشارکت حداکثری مردم نیازمندیم چرا که دشمنان به دنبال سست کردن اراده مردم هستند. هر زمان که دشمن تهدید کرده جواب عکس گرفته چرا که ملت ایران روحیه ظلم ستیزی و استکبار ستیزی دارند.

استاندار آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: این انتخابات یکی از پایه‌های جمهوریت نظام است و در هیچ جای دنیا، آرای مردم تا این حد مهم نیست و مشارکت در هیچ جای دنیا تا این اندازه بالا نیست. آینده جوانان با حضور در پای صندوق و مشارکت مردم سالاری، رقم خواهد خورد و نباید بی‌تفاوت باشیم.

انتهای پیام
captcha