حضور گسترده در انتخابات مهر ابطال به تبلیغات دشمنان است
کد خبر: 3880259
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲

حضور گسترده در انتخابات مهر ابطال به تبلیغات دشمنان است

فرمانده سپاه عاشورا گفت: مردم با حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی مهر ابطال به تبلیغات منفی و عملیات روانی دشمنان بزنند.

مردم با حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی مهر ابطال به تبلیغات دشمنان بزنندبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، عابدین خرم، فرمانده سپاه عاشورا، امروز جمعه، دوم اسفندماه پس از انداختن رأی خود به صندوق در جمع خبرنگاران گفت: مردم با حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی مهر ابطال به تبلیغات منفی و عملیات روانی دشمنان بزنند.

وی افزود: هر زمان که مردم در انتخابات شرکت کرده‌اند، مهر تأییدی بر نظام زده و این مشارکت موجب برقراری امنیت و متضمن وحدت ملی شده و عشق و علاقه مردم را به وطن، ارزش‌ها و نظام اسلامی نشان داده است.

سردار خرم از اقشار مختلف مردم به ویژه بسیجیان به عنوان سرباز این ملت خواست بدون توجه به تبلیغات دشمنان با شرکت در این جشن ملی و حضور در پای صندوق‌های اخذ رأی مهر تاییدی بر عزت و عظمت ملی ایران رقم بزنند.

فرمانده سپاه عاشورا با بیان این‌که هر رای این مردم یک تیری به چشم آمریکای جهان خوار و اسرائیل کودک‌کش است، افزود: هرقدر انتخابات با عظمت برگزار شود، امت اسلامی سرافراز خواهند بود، چرا که این مردم وحدت و بصیرت خود مبتنی بر منافع ملی را به نمایش خواهند گذاشت.

سردار خرم اظهار کرد: مجلس قوی با حضور حداکثری و رأی مردم تشکیل می‌شود، از این رو برای انجام وظیفه و تکلیف ملی خود هر چقدر بتوانیم در صحنه‌ انتخابات حضور داشته باشیم به همان اندازه در عظمت و سرنوشت کشور خود اثرگذار خواهیم بود. دوم اسفند، روزی ماندگار است، چرا که می‌خواهیم عظمت، قوت و عزت خود را با رای دادن به اثبات برسانیم.

انتهای پیام
captcha