مشارکت در انتخابات نماد مردم‌سالاری دینی است
کد خبر: 3880272
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷

مشارکت در انتخابات نماد مردم‌سالاری دینی است

فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: مشارکت در انتخابات نماد مردم‌سالاری دینی بوده و سرنوشت کشور در عرصه‌های مختلف از جمله در انتخابات رقم می‌خورد.

مشارکت در انتخابات نماد مردم سالاری دینی استبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حسین عبدی، فرمانده نیروی انتظامی استان، امروز جمعه، 2 اسفندماه پس از انداختن رأی خود به صندوق در جمع خبرنگاران گفت: استکبار جهانی برای انتخابات نیز به شدت به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در بین جوانان بود، اما مردم بابصیرت ایران، همواره در پاسخ به یاوه گویی‌های استکبار جهانی و دشمنان در صحنه حاضر شده‌اند.

وی با بیان این‌ که شرکت در انتخابات به مفهوم تعیین سرنوشت کشور است، اظهار کرد: مردم سالاری دینی یکی از موارد قابل توجه در نظام جمهوری اسلامی است.

عبدی افزود: مشارکت در انتخابات نماد مردم‌سالاری دینی بوده و سرنوشت کشور در عرصه‌های مختلف از جمله در انتخابات رقم می‌خورد.

فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی گفت: دشمنان این بار نیز علی‌رغم صرف هزینه‌های زیاد در فضای رسانه‌ای و القای خواسته‌های شیطانی خود، نتواستند کاری انجام دهند و از همان اول وقت شاهد حضور مردم در پای صندوق‌های رأی هستیم.

انتهای پیام
captcha