حضور پرشور و انتخاب اصلح دو رکن تشکیل مجلس قوی است
کد خبر: 3880289
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴

حضور پرشور و انتخاب اصلح دو رکن تشکیل مجلس قوی است

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی با تأکید براین‌که یکی از راه‌های قوی شدن کشور، وجود و تشکیل مجلس قوی است، اظهار کرد: حضور پر شور در انتخابات و انتخاب اصلح دو رکن اصلی مجلس قوی است.

مردم کسانی را انتخاب کنند که روحیه ایستادگی در برابر استکبار باشندبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز امروز جمعه، دوم اسفندماه در مسجد رادمردان تبریز پس از انداختن رأی خود به صندوق در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: کسانی که تا این لحظه موفق به شرکت در رأی گیری نشده‌اند، در این کار تعجیل کنند، چرا که کارخیر هرقدر سریع‌تر انجام شود، اجر و پاداش زیادی خواهد داشت.

وی با توصیه به رأی اولی‌ها برای شرکت در انتخابات مجلس، گفت: رأی اولی‌هایی که برای اولین بار در انتخابات حضور دارند، با رای خود در تعیین سرنوشت کشور سهیم می‌شوند.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به ابتلای تعدادی به ویروس کرونا در قم، گفت: در این خصوص شبکه‌های معاند و ضد انقلاب، هجمه‌های تبلیغاتی در راستای حضور نیافتن مردم پای صندوق‌های رأی به راه انداخته‌اند که این اقدام نشان می‌دهد دشمن چقدر عصبانی است.

امام جمعه تبریز، افزود: از دیروز در فضای مجازی شایعاتی مبنی بر انتقال ویروس کرونا از طریق استامپ‌های صندوق‌های رأی به راه انداخته‌اند، که این اقدامات نشانگر تلاش‌های دشمن برای کم رنگ کردن حضور مردم در انتخابات است.

وی با تاکید براین‌که یکی از راه‌های قوی شدن کشور، وجود و تشکیل مجلس قوی است، اظهار کرد: مجلس قوی دو رکن اساسی دارد و حضور پر شور در انتخابات و انتخاب اصلح از رکن‌های اصلی مجلس قوی است.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی تأکید کرد: باید کسانی را انتخاب کنیم که به درد مردم و انقلاب بخورند و پایبند به انقلاب و نظام، آرمان‌های شهدا و امام باشند؛ همچنین در روزهای سخت، مقام معظم رهبری را فصل الخطاب قرار داده و دارای روحیه ایستادگی در برابر استکبار جهانی باشند.

انتهای پیام
captcha