تبلیغات مسموم دشمنان محکوم به شکست است
کد خبر: 3880328
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۴

تبلیغات مسموم دشمنان محکوم به شکست است

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی تبلیغات مسموم دشمنان را محکوم به شکست دانست و افزود: دشمنان از مدت‌ها پیش برای حضور کمرنگ مردم در این دوره از انتخابات، برنامه‌ریزی کرده‌اند و همچنان در حال شایعه پراکنی‌های بی‌اساس و باطل خود هستند.

مشارکت مردمی، عامل تقویت اقتدار نظام اسلامیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه تبریز امروز جمعه، دوم اسفندماه در بازدید از ستاد انتخابات استان با قدردانی از تلاش عوامل اجرایی، نظامی و حفاظتی استان برای برگزاری انتخاباتی ایمن و پرشور در استان گفت: امروز با توجه به حضور پرشور و حماسی مردم در پای صندوق‌های رأی، روز جشن ملی ماست.

وی تبلیغات مسموم دشمنان را محکوم به شکست دانست و افزود: دشمنان از مدت‌ها پیش برای حضور کمرنگ مردم در این دوره از انتخابات، برنامه‌ریزی کرده‌اند و همچنان در حال شایعه پراکنی‌های بی‌اساس و باطل خود هستند.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم اظهار کرد: مورد خاصی از شیوع ویروس کرونا در استان وجود ندارد و همه چیز تحت کنترل است. شبکه‌های ماهواره‌ای و رسانه‌های معاند در حال سواستفاده از ویروس کرونا برای کاهش مشارکت مردم در این دوره از انتخابات هستند. شایعات بی اساس دشمنان همچون انتقال ویروس کرونا از طریق انگشت زدن به استامپ نیز لحظاتی پیش با درایت و هماهنگی شورای محترم نگهبان و ستاد انتخابات کشور مدیریت شد.

وی در همین راستا ادامه داد: استفاده از استامپ در تمامی شعب انتخابات در سراسر کشور، اختیاری است و هموطنان عزیز می‌توانند با اختیار خود از امضا یا اثرانگشت برای حضور در پای صندوق‌های رأی استفاده کنند.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم حضور حداکثری اقشار مختلف مردم در پای صندوق‌های رأی را یکی از مهم ترین عوامل تقویت نظام قلمداد کرد و افزود: تشکیل مجلس قوی نیز یکی دیگر از مولفهإهای دخیل در اقتدار نظام است که این امر جز با مشارکت پرشور مردم در انتخابات، میسر نیست.

امام جمعه تبریز به بخشی از بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد اهمیت انتخاب اصلح و حضورحداکثری در پای صندوق‌های رأی افزود: از تمامی عوامل و دست‌اندرکاران این دوره از انتخابات و همچنین رسامه ملی، سایت‌ها و پایگاه خبری که عملکرد بسیار خوبی در رونق هرچه بیشتر انتخابات دارند قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام
captcha