تاکنون مورد ابتلا به کرونا در اصفهان شناسایی نشده است
کد خبر: 3880379
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶

تاکنون مورد ابتلا به کرونا در اصفهان شناسایی نشده است

در جلسه هماهنگی پیشگیری از ویروس کرونا با حضور استاندار و تعدادی از مسئولان بهداشت و درمان استان اصفهان با تأکید بر اینکه تاکنون هیچ‌گونه مورد ابتلا به کرونا در اصفهان شناسایی نشده است، مقرر شد تنها مرجع اطلاع‌رسانی در خصوص این بیماری در استان، دانشگاه علوم پزشکی اصفهان باشد.

تاکنون مورد ابتلا به کرونا در اصفهان شناسایی نشده است

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، جلسه هماهنگی پیشگیری از ویروس کرونا با حضور استاندار و تعدادی از مسئولان بهداشت و درمان و نیز مدیریت بحران و پدافند غیر عامل استان اصفهان برگزار شد.

در این جلسه آخرین وضعیت خدمات بهداشتی، درمانی، آمادگی بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها و خدمات اورژانسی مورد بررسی قرار گرفت و همچنین مقرر شد کمیته‌های مختلفی از جمله کمیته اطلاع‌رسانی و آموزش با محوریت دانشگاه علوم پزشکی و همکاری همه‌جانبه دستگاه‌ها تشکیل شود و آموزش‌های همگانی را به همه مردم، به ویژه گروه‌های حساس و سالمندان ارائه کند.

کمیته‌های درمان و پایش، مراقبت و تشخیص نیز با محوریت دانشگاه علوم پزشکی، مراقبت‌های لازم را در سطح استان به ویژه در محل فرودگاه‌ها، پایانه‌ها و راه آهن با همکاری مراکز بهداشت و درمان بررسی و انجام دهد و سازمان آموزش و پرورش در خصوص آموزش خود مراقبتی دانش‌آموزان و شهرداری اصفهان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی در توسعه آموزش فرهنگ شهروندی تمهیدات لازم را اتخاذ کند.

همچنین جلسات ستاد به صورت مستمر تشکیل و آخرین وضعیت این بیماری و آمادگی‌های لازم برای مقابله با آن مورد بررسی قرار گیرد.

در این جلسه با تأکید بر اینکه تاکنون هیچ‌گونه مورد ابتلا به کرونا در اصفهان شناسایی نشده است، مقرر شد تنها مرجع اطلاع‌رسانی در خصوص این بیماری در استان اصفهان، دانشگاه علوم پزشکی اصفهان باشد.

همچنین در خصوص آموزش‌های لازم برای تمامی کارکنان بیمارستان‌ها و ارتقاء سطح آگاهی آنان و نیز برنامه‌ریزی و هماهنگی برای آمادگی کامل مراکز بهداشتی و درمانی برای مواجهه با موارد احتمالی ابتلا به این ویروس تاکید شد.

انتهای پیام
captcha