انتخابات نماد همبستگی ملی است
کد خبر: 3880420
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۵

انتخابات نماد همبستگی ملی است

رئیس شورای خلیفه‌گری کل ارامنه آذربایجان، شرکت گسترده در این انتخابات را نماد همبستگی ملی دانست و گفت: معتقدم حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی از هر قوم، نژاد و مذهبی در حقیقت یکدلی ملت ایران را به جهانیان نشان می‌دهد و مدعیان دروغین حقوق بشر را بار دیگر رسوا می‌کند.

انتخابات نماد همبستگی ملی استروبیک جانانه، رئیس شورای خلیفه‌گری کل ارامنه آذربایجان در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، شرکت گسترده در این انتخابات را نماد همبستگی ملی دانست و گفت: معتقدم حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی از هر قوم، نژاد و مذهبی در حقیقت یکدلی ملت ایران را به جهانیان نشان می‌دهد و مدعیان دروغین حقوق بشر را بار دیگر رسوا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در انتخابات ایران نامزدهایی از هر سلیقه و جناحی حضور دارند، ادامه داد: مشارکت اقوام و ادیان مختلف در انتخابات و انتخاب آزادنه آنان این حقیقت را روشن می‌کند که احترام به حقوق ادیان و اقوام مختلف در ایران اسلامی حرف اول را می‌زند و آنان آزادانه نمایندگان خود را انتخاب می‌کنند.

جانانه، با بیان اینکه ملت ایران در ۴۰ سال اخیر حضور پرشوری در انتخابات داشته‌اند، افزود: این میزان مشارکت در انتخابات تاکنون حتی در کشورهایی که خود را متمدن تصور می‌کنند، مشاهده نشده‌ و آنان از دیدن انتخابات باشکوه ایران همواره حیرت‌زده شده‌اند.

رئیس شورای خلیفه‌گری کل ارامنه آذربایجان گفت: با شرکت پرشور در انتخابات به دنیا ثابت می کنیم که دموکراسی موجود در ایران بسیار پررنگ‌تر از سایر کشورهای مدعی است و گواه روشن بر این ادعا، حضور قومیت‌های مختلف در انتخابات است.

وی با بیان اینکه تحلیل‌های نابخردانه دشمنان داخلی و خارجی در طول ۴۰ سال اخیر راه به جایی نبرده و آنان هرگز نتوانسته‌اند وفاداری ملت ایران به نظام را درک کنند، افزود: دشمنان این‌بار نیز از بزرگنمایی برخی مشکلات کشور به منظور کمرنگ کردن حضور مردم در پای صندوق‌های رای نتیجه‌ای نخواهند گرفت.

انتهای پیام
captcha