مردم با حضور در انتخابات مردم سالاری دینی را ثابت می‌کنند
کد خبر: 3880432
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۳

مردم با حضور در انتخابات مردم سالاری دینی را ثابت می‌کنند

فرمانده قرارگاه تاکتیکی لشکر 21 حمزه آذربایجان، با بیان این‌که مردم با حضور در انتخابات، مردم سالاری دینی را ثابت می‌کنند، گفت: مردم با حضور در انتخابات نشان می‌دهند که در کشور ما برای خود تصمیم می‌گیرند.

مردم با حضور در انتخابات مردم سالاری دینی را ثابت می‌کنندبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، امیر سرتیپ عیسی میرزایی، فرمانده قرارگاه تاکتیکی لشکر 21 حمزه آذربایجان امروز، دوم اسفندماه در جمع خبرنگاران، با بیان این‌که هر برگ رای، مشتی بر دهان دشمنان به ویژه نظام سلطه‌ آمریکا است، گفت: هر ایرانی برای این‌که بتواند در تعیین سرنوشت و آینده‌ کشور خود اثرگذار باشد، باید در انتخابات شرکت کند.

وی اظهار کرد: شرکت در انتخابات یک تکلیف شرعی، وظیفه‌ مدنی و حق قانونی است.

امیر میرزایی، با بیان این‌که دشمنان ۴۱ سال است که به دنبال راهبردی برای ضربه زدن به ایران هستند، گفت: هیچ یک از راهبردهای دشمنان برای ضربه زدن به ایران اجرایی نشده و همواره به شکست منتهی شده است.

فرمانده قرارگاه تاکتیکی لشکر 21 حمزه آذربایجان، با بیان این‌که مردم ما مردم روزهای سخت هستند و در شرایط دشوار همواره کنار انقلاب و نظام بوده‌اند، گفت: هیچ گونه خللی به عزم مردم با بصیرت ایران وارد نخواهد شد.

وی با بیان این‌که مردم با حضور در انتخابات، مردم سالاری دینی را ثابت می‌کنند، گفت: مردم با حضور در انتخابات نشان می‌دهند که در کشور ما برای خود تصمیم می‌گیرند و آینده‌ خود را با حضور در رای گیری مشخص خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha