به گزارش ایکنا، به نقل از مديريت ارتباطات و امور بينالملل شركت بهرهبرداری متروی تهران و حومه؛ در روزهایی که نگرانیها درباره شیوع و انتقال ویروس کرونا افزایش یافته، برخی مسائل به ویژه استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی به دغدغهای همگانی تبدیل شده، اما برای رفع این نگرانیها تكنولوژی به کمک پیشگیری از شیوع بیماریها در مترو رسيده است.
شهروندان و مسافران متروی تهران میتوانند با خرید بلیت تک سفره مترو و شارژ کارت بلیت مترو و اتوبوس به صورت برخط از طریق سامانه یا اپلیکیشن «تهران من» بليت تهيه و ديگر از حضور در صفهای طولانی و تماسهای غیرضروری جلوگيری كنند.
شهروندان به این شیوه بدون نیاز برای حضور در صفهای طویل خرید یا شارژ بلیت و لمس غیر ضروری وسایل و اسکناس و اماکن عمومی یکی از مهمترین نیازهای روزمره شهروندی را دریافت میکنند.
سامانه تهران من به نشانی my.tehran.ir و اپلیکیشن ویژه آن از کافه بازار و گوگل پلی و خود سامانه تهران من به طور مستقیم قابل دانلود است.
سازمان فاوای شهرداری تهران به تازگی نسخه جدید اپلیکشن «تهران من» را در اختیار شهروندان قرار داده است و با ارائه خدمات شهروندی برخط، تسهیل پرداختهای شهری و انواع قبوض و همچنین خدمات شهرسازی، امکان رسیدگی به بسیاری از نیازهای شهری را به صورت غیرحضوری در این سامانه فراهم کرده است.
انتهای پیام