قدردانی نماینده ولی فقیه و استاندار فارس از مردم به دلیل مشاركت گسترده در انتخابات
کد خبر: 3880921
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵

قدردانی نماینده ولی فقیه و استاندار فارس از مردم به دلیل مشاركت گسترده در انتخابات

بعد از برگزاری باشكوه انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره خبرگان رهبری در فارس و مشاركت گسترده مردم در این انتخابات، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار طی پیام‌های جداگانه‌ای از مردم قدردانی كردند.

به گزارش ایكنا از فارس، در پی برگزاری شکوهمند انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در استان فارس و مشارکت گسترده مردم فارس در این انتخابات، آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز پیام قدردانی از مردم صادر كرد.

در این پیام آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

مردم سرافراز استان فارس

رأی‌دهندگان و نامزدهای شورانگیز انقلابی

سلام علیکم

شما با حضور گسترده خود در دوم اسفندماه و پای صندوق‌های أخذ رأی، باز هم چونان تاریخ کهن فارس درخشیدید، حماسه‌های جاودان شما در طول سالیان مبارزات انقلاب اسلامی در سایه‌سار علمای ربانی و جانفشانی در عرصه دفاع مقدس و تقدیم شهداء مقاومت امت اسلامی در دفاع از حریم حرم‌های مقدس ائمه معصومین(ع) و اهل‌بیت پیامبر(ص) از صفحه تاریخ و یادها نخواهد رفت.

اینک در چهل سالگی این نهضت ظلم‌ستیز و عدالت‌طلب، گام دوم انقلاب اسلامی با هدایت کشتی‌بان این قیام، حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای آغاز شده که در طلیعه آن، شور آفریدید.

سپاس و حمد خدای تعالی را می‌گوییم که چنین مردم وفادار و ایثارگر و مقاومی به ما عنایت فرموده است.

چه دلنشین و بجاست تشکر از همه اقشار و اصناف مردم سراسر استان از شهر و روستا و زن و مرد که مهربانانه و مصمم این حملسه حضور را رقم زدند. از یکایک علما روحانیون و مردم عزیز و آگاه و جامعه دانشگاهی و فرهیخته استان برای تمام تلاشی که در این مسیر انجام داده اند تشکر می‌کنم.

همچنین از کلیه مدیران اجرایی و هیات نظارت و بازرسی و نیروهای امنیتی، انتظامی و نظامی که مدت طولانی تلاش کردند تا انتخابات به سلامت و امنیت فراگیر برگزار شود، متشکرم.

از تمام نامزدهای انتخابات و همراهان و همکاران آنها که منشور اخلاقی انتخابات را مراعات نموده و با قانونمندی مراحل انتخابات را پشت سر گذاشتند تشکر می‌کنم و برای همه آنها در هر جای میهن اسلامی که خدمت می‌کنند آرزوی توفیق و سلامتی دارم.

از همه شما مردم همیشه در صحنه فارس که به اینجانب و دیگر نامزد محترم انتخابات مجلس خبرگان رهبری رای داده‌اید و همیشه مورد الطاف شما بوده‌ام، سپاسگزاری می‌نمایم.

خداوندا ما را قدردان نعمت ولایت و امامت قرار ده و این مردم سختی کشیده و ایثارگر را بر دشمنان دین و ایمان پیروز گردان و مستکبرین عالم را سرنگون فرما و در ظهور مولایمان حضرت ولی‌عصر(عج) تعجیل فرما.

علاوه بر این‌ها، عنایت‌الله رحیمی، استاندار فارس نیز طی پیام جداگانه‌ای از مردم این استان به‌دلیل حضور گسترده در انتخابات قدردانی كرد كه در پیام وی آمده است:

 بسم‌الله الرحمن الرحیم
تقدیر و تشکر می‌کنم از مردم شریف استان فارس که با حضور در انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری و یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، در دوم اسفندماه، به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و ضمن تعهد و وفاداری به آرمان‌های بلند شهدای گرانقدر، مایه عزت، سربلندی و تقویت نظام جمهوری اسلامی شدند.

 در این راستا بر خود فرض می‌دانم به پاس حضور مردم در انتخابات، از آحاد مردم شریف استان به‌ویژه از دست‌اندرکاران و عوامل برگزارکننده انتخابات، گروه‌های سیاسی، مجامع فرهنگی و اعضای محترم شورای تأمین و معتمدان گرانقدر که در اجرای انتخابات و صیانت از آرای مردم عزیز و برگزاری انتخاباتی آرام و سالم، همکاری نمودند، تقدیر و تشکر نمایم.
ضمن تبریک به منتخبان مردم، از تمام کاندیداهای محترمی که عموماً ضمن رعایت قانون، با احساس حق و تکلیف در این دوره از انتخابات شرکت نمودند و با شرکت خود در انتخابات باعث شور و نشاط و حضور مردم شدند، تشکر کنم.
امروز انتخابات به پایان رسیده است، نیاز جامعه ما همدلی و همراهی و کمک به منتخبان مردم است تا مردم استان فارس به آنچه لایق آن‌هاست برسند و فارس همچون نگینی در کشور بدرخشد.

انتهای پیام
captcha