منتخبان ملت با همدلی گره‌گشای مشکلات مردم باشند
کد خبر: 3881819
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷

منتخبان ملت با همدلی گره‌گشای مشکلات مردم باشند

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: منتخبان ملت در مجلس یازدهم باید با وحدت و همدلی گره‌گشای مشکلات مردم باشند.

منتخبان ملت با همدلی گره‌گشای مشکلات مردم باشندبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز امروز پنج‌شنبه، هشتم اسفندماه در دیدار منتخبین مردم استان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با وی ضمن تبریک به همه نمایندگانی که از مردم رای اعتماد گرفته‌اند، گفت: روز انتخابات تجلی حماسه ملی و رقابت بین نامزدهای انتخاباتی بود و امروز ، روز مهربانی و همدلی و یک صدایی برای تشکیل مجلس قوی است.

وی با تقدیر از رفتار نجیبانه نامزدهایی که حائز کسب آرای لازم برای حضور مجلس نشده‌اند گفت: همه نامزدها با احترام به آراء مردم به نماینده منتخب تبرک گفته‌اند و این واکنشی مهم و با ارزش است و باید توجه داشته باشند نماینده انتخاب شده وکیل همه ملت ایران در بهارستان است.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه ملت ایران بزرگترین برنده انتخابات هستند گفت: همه منتخبین به ویژه عزیزانی که دوره نخست خدمتی را تجربه می‌کنند فرصت حدود صد روزه را تا افتتاح مجلس جدید غنیمت بدانند و با مطالعه دقیق قانون اساسی و آئین نامه داخلی مجلس، اسناد بالادستی و همچنین برنامه‌های پنج ساله و با برگزاری نشست‌های هم اندیشی و دیدارهای کاربردی مستقیم با مردم اشراف خود را بر مشکلات و معضلات استان و کشور گسترش دهند تا به یاری حق نمایندگانی شایسته برای استان آذربایجان شرقی باشند.

وی افزود: نمایندگان منتخب در این فرصت 3 ماهه با همفکری رقبا و نمایندگان سابق پای درد دل مردم بنشینند و برای رفع دغدغه و مشکلات آنها با طراحی برنامه‌های عملیاتی ، وارد مجلس شوند.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم، با یادآوری لزوم فراهم کردن مقدمات تشکیل مجمع نمایندگان استان در مجلس دوره یازدهم ادامه داد: در اولین فرصت قانونی با همدلی و هماهنگی نمایندگان مجمع را به شوراها و کمیسیون های خاص معرفی کنید و هیچ اتلاف وقتی در این زمینه نداشته باشید.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی، وجود چهار نماینده مجلس را که سابقه عضویت در هیئت رئیسه مجلس دارند برای استان غنیمت دانست و گفت: با وحدت و همدلی و هماهنگی و هم فکری همدیگر این فرصت را برای استان حفظ کنید.

وی با بیان اینکه در طول دوره نمایندگی و حتی پس از آن برای پیشبرد اهداف پیشرفت استان روی حمایت‌های دفتر نماینده ولی فقیه حساب باز کنند گفت: دوره رقابت انتخاباتی پایان یافته است از این رو رفاقت صمیمانه را در حوزه انتخابیه و استان دنبال کنید و از نیروهای استان و متخصصان در مجموعه دولت، قوه قضائیه، سایر نهادهای نظامی و انتظامی به منظور پیشرفت بیشتر استان و حل مشکلات مردم غفلت نکنید.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با اشاره به نقش حیاتی بازار تبریز در طول تاریخ در شمال غرب و کل کشور گفت: بستر سازی برای بهره‌گیری از ظرفیت بازار تبریز برای رفع معضلات کسب و کار ، توجه به امر صادرات و واردات، رفع مشکلات موسسات کار آفرین از نقدینگی و مشکلات بانکی؛ مواد اولیه، تجهیزات صنعتی و گره های اداری و گمرکی جز اولویت های کاری وکلای ملت در بهارستان باشد.

انتهای پیام
captcha