برگزاری اردو‌های جهادی نوروز ۹۹ تا اطلاع ثانوی متوقف شد
کد خبر: 3882139
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲
با ابلاغ رئیس سازمان بسیج مستضعفین؛

برگزاری اردو‌های جهادی نوروز ۹۹ تا اطلاع ثانوی متوقف شد

با ابلاغ ریاست سازمان بسیج مستضعفین به منظور حفظ سلامتی جهادگران و برای پیشگیری از شیوع و آلودگی به ویروس کرونا، مقرر شد تا سفر و اعزام‌های جهادی نوروز ۹۹ تا اطلاع ثانوی متوقف شود.

به گزارش ایکنا؛ بنابر اعلام رسمی و با ابلاغ ریاست سازمان بسیج مستضعفین به فرماندهان سپاه‌های استانی، به منظور حفظ سلامتی جهادگران عزیز و برای پیشگیری از شیوع و آلودگی به ویروس کرونا، مقرر شد تا سفر و اعزام‌های جهادی نوروز ۹۹ تا اطلاع ثانوی متوقف شود.

همچنین بنابر ابلاغ، تجمعات جهادگران در قالب قرارگاه‌های جهادی تا اطلاع بعدی مجاز نمی‌باشد، اردو‌های جهادی اعزامی به خارج از استان(هجرت) با هماهنگی فرماندهان سپاه استان‌های مبدأ و مقصد صورت پذیرد، اردو‌های جهادی داخل استان با هماهنگی فرماندهان نواحی برگزار شود.
 
رعایت اصول و نکات بهداشتی براساس ابلاغ بهداشتی درمانی سازمان بسیج در تمامی اردو‌های جهادی الزامی است، گروه‌های جهادی که آمادگی ارائه آموزش‌های لازم به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا را دارند با هماهنگی سازمان بسیج جامعه پزشکی و معاونت بهداشت و درمان سپاه فعالیت کنند و گروه‌هایی که بدون هماهنگی با فرمانده سپاه یا ناحیه مقاومت بسیج نسبت به برگزاری اردوی جهادی اقدام کنند و مسئولیت مخاطرات احتمالی ناشی از بیماری مذکور بر عهده خود فرد است.
انتهای پیام
captcha