انتخاب کتاب سال دفاع مقدس در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 3882535
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷

انتخاب کتاب سال دفاع مقدس در کهگیلویه‌وبویراحمد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه‌وبویراحمد از برگزاری آیین انتخاب کتاب سال دفاع مقدس در این استان خبر داد.

برگزاری آیین انتخاب کتاب سال دفاع مقدس در کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، امیرعباس آسمند، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، روز گذشته، 11 اسفندماه در جمع خبرنگاران، از برگزاری آیین انتخاب کتاب سال دفاع مقدس در استان خبر داد و اظهار کرد: این رویداد برای نخستین بار در استان برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این رویداد را معرفی کتاب‌های برتر حوزه دفاع مقدس و تشویق و ایجاد انگیزه برای فعالیت بیشتر نویسندگان این حوزه برشمرد و افزود: در این رویداد کتاب‌های حوزه دفاع مقدس با معیارهای مختلفی از جمله جذابیت، هدف و ساختار ارزیابی می‌شوند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه‌وبویراحمد بیان کرد: کتاب‌هایی در این رویداد داوری و ارزیابی می‌شود که در سال 98 به چاپ رسیده و موضوع آن‌ها دفاع مقدس باشد.

آسمند با بیان اینکه فراخوان این جشنواره به‌زودی منتشر می‌شود، ابراز کرد: از پدیدآورندگان، نویسندگان و کسانی که در سال 98 در حوزه دفاع مقدس کتاب چاپ کرده‌اند برای شرکت در این رویداد دعوت می‌شود.

وی تصریح کرد: چاپ کتاب در حوزه دفاع مقدس و در قالب‌های مختلف زندگینامه و خاطرات شهدا و رزمندگان، نمایشنامه، فیلمنامه، شعر و تاریخ شفاهی از مهم‌ترین برنامه‌های سالانه اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه‌وبویراحمد است.

انتهای پیام
captcha