20 اثر در مسابقه ادبی «روحانیت و دفاع مقدس» کهگیلویه‌وبویراحمد برگزیده شد
کد خبر: 3883390
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳

20 اثر در مسابقه ادبی «روحانیت و دفاع مقدس» کهگیلویه‌وبویراحمد برگزیده شد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۰ اثر در نخستین مسابقه ادبی و هنری «روحانیت و دفاع مقدس» این استان برگزیده شد.

20 اثر در مسابقه ادبی «روحانیت و دفاع مقدس» کهگیلویه‌وبویراحمد برگزیده شد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، امیرعباس آسمند، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 14 اسفندماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مسابقه ادبی و هنری «روحانیت و دفاع مقدس» در رده‌های سنی کودک و نوجوان برگزار و ۲۵۰ اثر نیز از سراسر کهگیلویه و بویراحمد به دبیرخانه آن ارسال شد.
وی افزود: آثار ارسالی به این مسابقه داوری و ۱۰ مورد در بخش ادبی و ۱۰ مورد نیز در بخش هنری برتر شناخته شدند.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بخش ادبی این مسابقه شامل نامه ‌و دلنوشته به شهید و بخش هنری آن نیز نقاشی با موضوع دفاع مقدس بوده است.
آسمند ابراز کرد: صاحبان آثار برگزیده این مسابقه به زودی و در آیینی با حضور جمعی از مسئولان اجرایی استان در شهر یاسوج مرکز استان با اهدای لوح سپاس و جوایز ارزنده تجلیل می‌شوند.
وی یادآور شد: هدف از برگزاری این مسابقه آشنایی هر چه بیشتر قشر کودک و نوجوان کهگیلویه و بویراحمد با فرهنگ ایثار، شهادت و جهاد بوده است.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: این مسابقه با مشارکت اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌‌های دفاع مقدس، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و حوزه هنری استان برگزار شد.

انتهای پیام
captcha