مشارکت ۶۰ راوی نظامی و روحانی لرستانی در ستاد مبارزه با کرونا
کد خبر: 3885962
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵

مشارکت ۶۰ راوی نظامی و روحانی لرستانی در ستاد مبارزه با کرونا

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان با اشاره به تشکیل ستاد مبارزه با ویروس کرونا در این اداره‌کل، گفت: با ابلاغ ریاست بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور با در اختیار داشتن فهرست ۴۰۰ نفره‌ای از پیشکسوتان شاخص و همچنین ۶۰ راوی نظامی و روحانی اعلام آمادگی کرده‌ایم.

مشارکت 60 راوی نظامی و روحانی لرستان در ستاد مبارزه با ویروس کرونابه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الله ناصرپور، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان دوشنبه، 26 اسفندماه در جمع خبرنگاران، گفت: آن‌چه امروز در مقابله با ویروس کرونا مشاهده می‌شود حرکت جهادی همه آحاد ملت و همراهی با ولایت است که تاریخ دفاع مقدس را تکرار کرد.

وی افزود: این امر، مبین آن است که فقط با تکیه بر ذات مقدس پروردگار و با اعتماد به نفس و تلاش خستگی‌ناپذیر جهادی می‌توانیم بدون نیاز به بیگانگان از این بحران نیز عبور کنیم.

ناصرپور اضافه کرد: ما برای شرکت در این جهاد ملی در کنار سایر دست‌اندرکاران، هم‌زمان با ابلاغ ریاست محترم بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور به استاندار استان و ستاد مقابله با بحران با در اختیار داشتن فهرست 400 نفره‌ای از پیشکسوتان شاخص و همچنین 60 نفر راوی نظامی و روحانی اعلام آمادگی کرده‌ایم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان اظهار کرد: در حال حاضر پزشکان، بیمارن، پرستاران و امدادگران پیشکسوت را شناسایی و به مراکز مقابله‌ای و درمانی نیروهای مسلح در راستای اجرای مأموریت‌های قرارگاه بهداشتی و درمانی امام رضا(ع) که با فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی تشکیل شده است، 45 نفر متخصص را معرفی کرده‌ایم.

وی اضافه کرد: هم‌چنین ستاد مبارزه با ویروس کرونا را با مسئولیت مشاور اجرایی اداره‌کل فعال کرده‌ایم و روزانه با همه مسئولان ستاد بحران استان اعم‌از اداره‌کل پدافند غیر عامل، شهرداری خرم‌آباد، هلال احمر استان، فرماندهان نظامی و انتظامی، اداره‌کل تامین اجتماعی استان، فرماندار مرکز استان، بسیج استان، جامعه زنان استان، دانشگاه علوم پزشکی استان تعامل داریم که با امکانات در اختیار، ان‌شاءالله بتوانیم با شرکت در این امر خطیر جهادی از بهره معنوی آن برخوردار باشیم.

انتهای پیام
captcha