استفاده از ظرفیت هنرمندان برای مقابله با کرونا
کد خبر: 3886230
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴

استفاده از ظرفیت هنرمندان برای مقابله با کرونا

یک هنرمند کارتونیست گفت: باید از ظرفیت هنرمندان در مهار بیماری کرونا استفاده شود که برگزاری نمایشگاه مجازی آثار هنری، راهکار مناسبی برای این کار است.

استفاده از ظرفیت هنرمندان برای مقابله با کروناحسنیه اکبری کامران، هنرمند کارتونیست در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: باید از ظرفیت هنرمندان در مهار بیماری کرونا در استان استفاده شود که برگزاری نمایشگاه مجازی آثار هنری، راهکار مناسبی برای این کار است و همچنین می‌تواند راهی مناسب برای پر کردن اوقات فراغت هنرمندان و از طرف دیگر دوستداران هنر و فرهنگ باشد.

وی یادآوری کرد: ‌بر این اساس هنرمندان نیز باید بیشتر تلاش کنند تا در فضای مجازی بتوانند خوشی را برای مردم تداعی کنند.

اکبری، اضافه کرد: فضای مجازی امکانی را فراهم آورده تا بتوان به‌صورت بصری پیام‌ها را به زبان هنر به مردم رساند. ما هنرمندان خودمان را مبارز در خط مقدم مقابله با کرونا می‌دانیم که به نوعی نشان‌دهنده فداکاری این قشر جامعه است.

وی ادامه داد: هنرمندان می‌توانند با زبان هنر منشأ دلداری و امید به پرستاران و مدافعان سلامت و در نهایت موجب افزایش امید و پیروزی مقابل بیماری کرونا شوند.

این هنرمند افزود: متاسفانه برخی از مردم در مقابله با کرونا همکاری مناسب ندارند و در توزیع اقلام بهداشتی و مواد ضد عفونی کم لطفی می‌کنند.

وی یادآور شد: ‌تاکیدات زیادی توسط رسانه‌ها شده تا مردم جهت مقابله درست و سریع‌تر با بیماری کرونا در خانه بمانند و به خاطر وسایل غیرضروری یا خرید شب عید از خانه خارج نشوند چون ضرورتی ندارد عید امسال را مانند سال‌های قبل برگزار کنند.

انتهای پیام
captcha