مشارکت ۳۲ هزار نفر در طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا در آذربایجان‌شرقی
کد خبر: 3886251
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷

مشارکت ۳۲ هزار نفر در طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا در آذربایجان‌شرقی

فرمانده سپاه عاشورا، گفت: ۳۲ هزار نفر از بسیجیان آذربایجان‌شرقی در طرح بسیج ملی مبارزه با ویروس کرونا مشارکت می‌کنند.

مشارکت 32هزار نفر در طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا در آذربایجان‌شرقیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، سردار عابدین خرم، فرمانده سپاه عاشورا روز گذشته، 27 اسفندماه در آغاز عملیات طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا در تبریز، گفت: ۳۲ هزار نفر از بسیجیان استان در طرح بسیج ملی مبارزه با ویروس کرونا مشارکت می‌کنند.

وی افزود: طبق هماهنگی‌های به عمل آمده با دانشگاه علوم پزشکی تبریز در مرحله نخست این طرح، ۸ هزار و ۵۰۰ نفر نیروی آموزش دیده در مراکز سلامت مستقر خواهند شد.

سردار خرم، اظهار کرد: در این طرح ملی و مهم افراد جامعه با هماهنگی مراکز سلامت و پایگاه‌های مقاومت بسیج و از طریق ارتباطات تلفنی تمام جمعیت مناطق تحت پوشش مراکز را از نظر علایم بیماری، غربالگری خواهند کرد.

وی اضافه کرد: سپاه عاشورا برای مبارزه با کرونا همواره در کنار مردم و به فکر تامین معاش مردم بوده و با خیران و نیکوکاران استان نیز هماهنگی‌های لازم را انجام خواهد داد تا اقلام و لوازم مورد نیاز بخش بهداشت و درمان را تهیه و در اختیار آحاد مردم قرار دهیم.

به گفته سردار خرم، طی روزهای گذشته به همت سپاه عاشورا ۴ هزار و ۲۹۰ مورد از معابر و اماکن عمومی آذربایجان شرقی ضدعفونی و ۱۶ هزار بسته اقلام بهداشتی بین مردم توزیع شده است.

فرمانده سپاه عاشورا یادآوری کرد: در حال حاضر ۱۸ کارگاه تولید ماسک نیز در آذربایجان شرقی به همت بسیجیان فعال شده است و ۳ هزار نفر نیز در قالب گروه‌های جهادی آماده خدمت هستند.

سردار خرم تاکید کرد: پایش و رصد بیماری کرونا توسط سپاه و مجموعه بسیج اقشار تا ریشه کنی کامل آن در آذبایجان شرقی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha