ضدعفونی ۳۶ هزار از اماکن عمومی آذربایجان‌شرقی توسط بسیج سازندگی
کد خبر: 3886506
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴

ضدعفونی ۳۶ هزار از اماکن عمومی آذربایجان‌شرقی توسط بسیج سازندگی

مسئول بسیج سازندگی آذربایجان‌شرقی گفت: تلاشگران این مجموعه از ابتدای شیوع ویروس کرونا بیش از ۳۶ هزار از اماکن عمومی استان را سمپاشی و ضدعفونی کردند.

ضدعفونی ۳۶ هزار از اماکن عمومی آذربایجان‌شرقی توسط بسیج سازندگیمحمد اسکندری مسئول بسیج سازندگی استان در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، گفت: تلاشگران این مجموعه از ابتدای شیوع ویروس کرونا بیش از ۳۶ هزار از اماکن عمومی استان را سمپاشی و ضدعفونی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در این رابطه تعداد ۲۶۹ گروه جهادی وارد عرصه شده‌اند، افزود: در حال حاضر مبارزه، مقابله و جلوگیری از انتشار ویروس کرونا اولویت اصلی و محوری بسیج سازندگی آذربایجان شرقی است.

اسکندری اظهار کرد: بر همین اساس از همان روزهای اول شیوع ویروس گروه‌های جهادی بسیج سازندگی در شهرها و روستاهای مختلف آذربایجان‌شرقی فعالیت خود را آغاز کرده و برای ضدعفونی کردن کل محلات و اماکن عمومی مشغول شده اند.

مسئول بسیج سازندگی آذربایجان‌شرقی ادامه داد: گروه‌های جهادی استان در حال حاضر عملیات ضدعفونی کردن مساجد، مدارس، توزیع اقلام بهداشتی، توزیع ماسک و بروشور را انجام می دهند و این اقدامات تا ریشه کن کردن ویروس کرونا تداوم خواهد داشت.

وی اضافه کرد: جهادگران بسیج سازندگی آذربایجان‌شرقی تاکنون چهار هزار و ۲۸۹ مورد ضدعفونی معابر، ۲۶ هزار و ۵۳ بسته توزیع اقلام بهداشتی، ۱۷ هزار و ۶۹۲ مورد توزیع ماسک و ۳۸ هزار و ۳۲۳ لیتر مواد ضدعفونی در سطح استان را به انجام رسانده اند.

اسکندری با بیان اینکه تعداد ۳ هزار نفر از بسیجیان جهادگر آذربایجان‌شرقی برای یاری رساندن به دانشگاه علوم پزشکی برای مقابله با ویروس کرونا ساماندهی شده است، افزود: این بسیجیان اقدامات مربوط برای جلوگیری و پیشگیری از ویروس کرونا را انجام می‌دهند.

وی گفت: بسیج سازندگی آذربایجان‌شرقی ۱۸ هزار و ۷۳۳ مورد برنامه آموزشی حضوری در سطح شهر تبریز برای جلوگیری از ابتلا به کرونا ویروس اجرا کرده است.

انتهای پیام
captcha