فوت ۸۲ نفر بر اثر کرونا در آذربایجان‌شرقی
کد خبر: 3887022
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲

فوت ۸۲ نفر بر اثر کرونا در آذربایجان‌شرقی

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: سیر شیوع کرونا در آذربایجان‌شرقی همچنان صعودی بوده و تعداد فوتی‌های این بیمار در استان به ۸۲ نفر رسید.

فوت ۸۲ نفر بر اثر کرونا در آذربایجان‌شرقیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، سیدجمال‌الدین حسینی اقدم، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز شب گذشته،سوم فروردین ماه گفت: سیر شیوع کرونا در آذربایجان‌شرقی همچنان صعودی بوده و هر روز عدد نسبتا ثابتی به تعداد مبتلایان افزوده می‌شود.

وی اظهار کرد: با توجه به دوره نهفتگی بیماری، آثار تعطیلی و خلوت بودن شهر را نمی‌توان حس کرد و آثار آن را طی ۱۰ الی ۱۵ روز آینده در آمار مبتلایان خواهیم دید.

حسینی اقدم، تاکید کرد: تنها و اصلی‌ترین واقعیت برای مبارزه با کرونا کاهش ارتباطات با افراد شناخته شده و مبتلا و همچنین افراد شناخته نشده است. 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، در ادامه با اشاره به آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در آذربایجان‌‌شرقی، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، ۵۴ مورد مبتلای قطعی به کرونا داشتیم و در مجموع تعداد مبتلایان در استان به ۸۶۷ نفر رسیده است.

وی تعداد فوتی‌ها را تاکنون ۸۲ نفر اعلام کرد و گفت: همچنین ۴۵۰ نفر نیز بهبود یافته و از بیمارستان‌های استان ترخیص شده‌اند.

انتهای پیام
captcha