«جهش تولید» درمان رکود اقتصاد فعلی است
کد خبر: 3887026
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷

«جهش تولید» درمان رکود اقتصاد فعلی است

نماینده منتخب مجلس یازدهم با بیان اینکه جهش تولید درمان رکود اقتصادی وضع رکود اقتصادی فعلی است که در اثر بیماری ویروس کرونا شکل گرفته، گفت: بزرگ‌ترین دستاورد و سرمایه جهش تولید بسیج مردمی است همان طور که اکنون در شرایط کرونای مردم در خانه‌هایشان مانده‌اند تا این ویروس از بین برود در موضوع اقتصاد نیز همه باید تلاش کنیم تا اقتصاد راکد را نجات دهیم.

«جهش تولید» درمان رکود اقتصادی فعلی استعلیرضا منادی سفیدان نماینده منتخب مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس یازدهم در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، در خصوص نامگذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری و راه‌های تحقق این شعار اظهار کرد: جهش به معنی رشد فزاینده است حرکتی است که منجر می‌شود تا رشد ناگهانی و رشد بیشتری نسبت به قبل بوجود بیاید.

وی افزود: سال گذشته در رابطه با تولید انصافاً زحمات زیادی انجام شد و با وجود تحریم‌ها دولت و مجموعه نظام در حال تلاش بودند تا کارخانه‌های راکد و خوابیده را دوباره راه‌اندازی کنند جهش در تولید نیازمند یک سری سرمایه‌گذاری‌هایی است که با بودجه لازم و روش‌هایی مانند فروش اوراق می‌توان سرمایه در گردش را افزایش دهد.

منادی بیان کرد: اکنون در شرایط خاصی هستیم و اقتصادمان مدتی است که تعطیل شده است و مدتی هم تعطیل خواهد بود و در شرایط کرونایی می‌‌توان گفت کشور تعطیل و یا نیمه‌تعطیل است که این ایام موجب عقب‌ماندگی اقتصاد می‌شود البته این مسئله یک موضوع جهانی است و کل اقتصاد دنیا را تحت تاثیر خود قرارداده است.

نماینده مجلس نهم در ادامه با بیان اینکه، تمام دستگاه‌های دولتی و حتی مردم باید به موضوع ورود پیدا کنند، اظهار کرد: در سال ۹۹ اگر جهشی در اقتصاد صورت نگیرد این تعطیلی که در این ایام در اقتصاد ما بوجود آمده است جبران نخواهد شد.

اقتصاد راکدِ کرونایی را باید نجات دهیم
منادی، با بیان اینکه جهش تولید درمان رکود اقتصادی وضع فعلی است که در اثر بیماری ویروس کرونا شکل گرفته، افزود: بزرگ‌ترین دستاورد و سرمایه جهش تولید بسیج مردمی است همان طور که اکنون در شرایط کرونای مردم در خانه‌هایشان مانده‌اند تا این ویروس از بین برود در موضوع اقتصاد نیز همه باید تلاش کنیم تا اقتصاد راکد را نجات دهیم.

وی تاکید کرد: جهش تولید صرفاً برعهده دولت نیست و مردم و همه باید دست در دست هم دهیم تا این موضوع تحقق یابد. بطور مثال فردی که کارخانه دارد و کارخانه‌اش درحال فعالیت است باید هوای کارخانه‌داران دیگر را داشته باشد و به آن‌ها نیز کمک کند تا تولید آنها نیز فعال باشد.

نماینده منتخب مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس یازدهم منادی، بیان کرد: اولین حرکتی که مجلس آینده انجام دهد این است که باید فضای کسب و کار را درست کند.

انتهای پیام
captcha