جهش تولید؛ تبدیل تهدید تحریم به فرصتی طلایی برای پیشرفت کشور
کد خبر: 3887035
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸

جهش تولید؛ تبدیل تهدید تحریم به فرصتی طلایی برای پیشرفت کشور

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی معتقد است که اگر در سال آتی تصمیمات و اقدامات مسئولان با عملکرد آنها نسبت به سال‌های گذشته متفاوت باشد، جهش تولید می‌تواند شرایط فعلی را به فرصتی بی‌بدیل برای پیشرفت تبدیل کند.

جهش تولید تبدیل تهدید تحریم به فرصتی طلایی برای پیشرفت کشورمحمدحسین فرهنگی، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، با اشاره به نامگذاری سال 99 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال «جهش تولید»، گفت: از آنجا که رهبر معظم انقلاب هر سال متناسب با شرایط کشور شعار سال را تعیین می‌کنند، در صورتی که به توصیه‌های ایشان درباره اولویت‌های مشخص به درستی توجه شود، بسیاری از مشکلات کشور برطرف می‌شود.

وی با بیان اینکه چندمین سال پیاپی است که رهبری بر حمایت گسترده از تولید داخلی تأکید دارند و اگر در گذشته سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به صورت دقیق و اصولی اجرا می‌شد، بسیاری از مشکلات کنونی به وجود نمی‌آمد، افزود: شرایط فعلی کشور را می‌توان به فرصتی بی‌بدیل تبدیل کرد، در سال آتی تصمیمات و اقدامات مسئولان باید با عملکرد آنها نسبت به سال‌های گذشته متفاوت باشد.

فرهنگی اظهار کرد: اگر از تولید داخل به درستی حمایت، ضوابط و مقررات دست و‌ پاگیر حذف و تصمیمات اجرا شود، اتفاقات خوشایندی در حوزه تولید رخ می‌دهد و آینده‌ای روشنی در پیش خواهد بود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر مسئولان فقط به دنبال شعار دادن و روزمرگی، بدون پشتوانه عملی باشند، نه تنها وضعیت تولید بهبود نمی‌یابد، بلکه موانع پیش رو بیشتر نیز خواهد شد.

انتهای پیام
captcha