فعالیت هیئت‌های مذهبی آذربایجان‌شرقی در مقابله با کرونا
کد خبر: 3887171
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸

فعالیت هیئت‌های مذهبی آذربایجان‌شرقی در مقابله با کرونا

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی، از فعالیت خودجوش هیئت‌های مذهبی استان در راستای مقابله با ویروس کرونا خبر داد و گفت: تمام افراد با اخلاص کامل در این راه قدم گذاشته‌اند و به طور حتم جامعه ما با توکل به خدا، توسل به ائمه و رعایت اصول بهداشتی بر این بیماری غلبه خواهد کرد.

فعالیت خودجوش هیئات مذهبی آذربایجان شرقی در راستای مقابله با شیوع کرونابه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان، حجت‌الاسلام حسن شعبانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی امروز، 5 فروردین‌ماه در جلسه مقابله با شیوع کرونا در منطقه مارالان تبریز، از فعالیت خودجوش هیئت‌های مذهبی استان در راستای مقابله با ویروس کرونا خبر داد و گفت: از تمام هیأت مذهبی قدردان هستم که به صورت خودجوش، به هر نحوی از جمله ضد عفونی در این راه قدم نهاده‌اند.

وی ادامه داد: زمانی که صحبت از هیئت‌های مذهبی می‌شود، این نیست که تنها در بحث عزاداری ورود داشته باشند، بلکه در تمامی مواقع و روزهای سخت به داد مردم رسیده‌ و مشکلات آنان را رفع کرده‌اند. ترکیب بین معنویت و مردم در خدمات اجتماعی بوده و هیئت‌ها را زنده نگه داشته است. در قضایای شیوع کرونا باید به بحث معنویت توجه مضاعفی شود، چراکه هیئت‌ها به نوعی تزریق معنویت در جامعه را برعهده دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی، افزود: تمام افراد با اخلاص کامل در این راه قدم گذاشته‌اند و به طور حتم جامعه ما با توکل به خدا، توسل به ائمه اطهار و رعایت اصول بهداشتی بر این بیماری غلبه خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha