سازماندهی ۵۸ گروه جهادی برای طرح غربالگری بیماران کرونایی
کد خبر: 3887178
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴

سازماندهی ۵۸ گروه جهادی برای طرح غربالگری بیماران کرونایی

مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان‌شرقی با اشاره به تلاش دانشجویان بسیجی در امر مبارزه با بیماری کرونا گفت: بسیج دانشجویی استان اقدام به تشکیل ۵۸ گروه جهادی به منظور همکاری در طرح غربالگری بیماران کرونای کرده است.

سازماندهی 58 گروه جهادی برای طرح غربالگری بیماران کروناییمحمدرضا سلطان‌زاده، مسئول بسیج دانشجویی استان، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، گفت: بسیج دانشجویی استان در جهت پیشگیری از گسترش بیماری کرونا با تشکیل کارگروه‌های مختلف، در زمینه تهیه و تولید اقلام بهداشتی و ماسک، ضدعفونی وگندزدایی معابر واماکن عمومی، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی در بین اقشار آسیب پذیر وهمچنین تولید محتوا فعالیت دارد.

وی ادامه داد: در حال حاضر نیز در جهت اجرای طرح غربالگری، بسیج دانشجویی در سطح شهر تبریز اقدام به سازماندهی 58 گروه جهادی کرده تا با همکاری شبکه‌های بهداشت اقدام به غربالگری شهروندان کنند.

سلطان‌زاده با اشاره به اقدامات انجام شده برای مقابله با بیماری کرونا اظهارکرد: بسیج دانشجویی استان از همان روزهای اول در کنار بسیج محلات بوده و در ضد عفونی کردن معابر، مکان‌های عمومی و خیابانی و دوخت ماسک و توزیع ماسک حضور فعالی داشت.

مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان‌شرقی، در تشریح فعالیت‌های بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان، گفت: بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز به همراه بسیج اساتید 11 هزار ژل دست تأمین کرده بودند و در سایر دانشگاه‌ها نیز فعالیت‌های جهادی تداوم دارد.

انتهای پیام
captcha