فوت ۹۷ نفر بر اثر کرونا در آذربایجان‌شرقی
کد خبر: 3887274
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۸

فوت ۹۷ نفر بر اثر کرونا در آذربایجان‌شرقی

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: سیر شیوع کرونا در آذربایجان‌شرقی همچنان صعودی بوده و تعداد فوتی‌های این بیماری در استان به ۹۷ نفر رسید.

فوت ۹۷ نفر بر اثر کرونا در آذربایجان‌شرقیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، روزبه رجایی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز، شب گذشته، پنجم فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران، گفت: سیر شیوع کرونا در آذربایجان‌شرقی همچنان صعودی بوده و هر روز عدد نسبتاً ثابتی به تعداد مبتلایان افزوده می‌شود.

وی اظهار کرد: یک ماه از شیوع و ظهور کرونا در کشور می‌گذرد و متأسفانه هر روز شاهد افزایش تعداد مبتلایان در کشور و استان هستیم. 

رجایی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته نتیجه تست ۶۸ نفر در استان آذربایجان‌شرقی مثبت اعلام شد و تعداد مبتلایان به یک هزار و ۵ نفر رسید، افزود: متأسفانه تاکنون ۹۷ نفر از هم استانی‌هایمان جان خود را از دست دادند. تا دیروز ۹۳۷ مورد مبتلای قطعی به کویید ۱۹ داشتیم که  امروز با افزایش ۶۸ مورد جدید به یک عدد  چهار رقمی رسید.

وی با اشاره بر اینکه همچنان از شیوع ویروس هراس داریم، گفت: باید به خاطر جان خود و خانواده و جامعه رعایت کنیم.

رجایی تأکید کرد: تمام تلاش ما بر مقابله با تشدید ویروس است، از این‌رو بهترین راه همان پیشگیری است که بهترین پیشگیری هم رعایت نکات بهداشت و عدم تجمع و ماندن در خانه است.

انتهای پیام
captcha