توزیع مواد بهداشتی و ضدعفونی‌کننده در مناطق محروم تبریز
کد خبر: 3887278
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۵

توزیع مواد بهداشتی و ضدعفونی‌کننده در مناطق محروم تبریز

استاندار آذربایجان‌شرقی با حضور در برخی محلات محروم و کم‌برخوردار تبریز، در توزیع اقلام بهداشتی و ضدعفونی‌کننده بین مردم این مناطق مشارکت کرد.

مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده در مناطق محروم تبریز توزیع شدبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، محمدرضا پورمحمدی، استاندار آذربایجان‌شرقی، عصر روز سه‌شنبه، پنجم فروردین‌ماه با حضور در برخی محلات محروم و کم‌برخوردار تبریز، در توزیع اقلام بهداشتی و ضدعفونی‌کننده بین مردم این مناطق مشارکت کرد.

وی گفت: ضدعفونی‌کردن و رعایت مسائل بهداشتی، یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که در مواجهه با بیماری کرونا باید مورد توجه قرار گیرد.

پورمحمدی با اشاره به آغاز حرکت‌های خیرخواهانه در شهرهای مختلف استان بخصوص تبریز بیان کرد: بسیاری از خیران، کار تهیه و توزیع اقلام بهداشتی و ضدعفونی در مناطق محروم تبریز و استان را آغاز کرده و همکاری بسیار خوبی با دستگاه‌های مسئول دارند.

استاندار آذربایجان‌شرقی، همچنین از مردم خواست که حتی‌الامکان از منازل خود بیرون نیایند و در غیر این صورت از ماسک و دستکش برای جلوگیری از ابتلا به بیماری کرونا استفاده کنند.

مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده در مناطق محروم تبریز توزیع شدمواد بهداشتی و ضدعفونی کننده در مناطق محروم تبریز توزیع شدمواد بهداشتی و ضدعفونی کننده در مناطق محروم تبریز توزیع شدمواد بهداشتی و ضدعفونی کننده در مناطق محروم تبریز توزیع شدمواد بهداشتی و ضدعفونی کننده در مناطق محروم تبریز توزیع شدمواد بهداشتی و ضدعفونی کننده در مناطق محروم تبریز توزیع شد

انتهای پیام
captcha