موزه‌ها و اماکن تاریخی آذربایجان‌شرقی تعطیل است
کد خبر: 3887279
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۲:۱۷

موزه‌ها و اماکن تاریخی آذربایجان‌شرقی تعطیل است

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان‌شرقی گفت: تمام موزه‌ها و اماکن تاریخی استان به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور تعطیل است.

موزه‌ها و اماکن تاریخی آذربایجان‌شرقی تعطیل استبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی استان، احمد حمزه‌زاده، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان‌شرقی روز گذشته، 5 فروردین ماه ضمن بازدید از موزه‌ها در راستای بررسی وضعیت حفاظتی و شرایط عمومی آنها گفت: تمام موزه‌ها و اماکن تاریخی استان به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور تعطیل است.

وی افزود: عوامل یگان حفاظت اداره کل وظیفه بسیار سنگینی بر دوش دارند که این وظیفه در ایام تعطیلی موزه‌ها بسیار سنگین‌تر است. در برهه حساس کنونی که کشور با بحران بیماری کرونا مواجه و تمام موزه‌ها و اماکن تاریخی تعطیل است، عوامل یگان حفاظت مستقر در موزه‌ها سربازان بی‌ادعایی هستند که علیرغم تمام دشواری‌ها و خطرات موجود به دلیل شرایط شغلی به صورت شبانه روزی در محل خدمت حاضر هستند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان‌شرقی در خاتمه ضمن آرزوی سلامتی برای کارکنان یگان حفاظت خاطر نشان کرد: امیدوارم با توجه به تدابیر صورت گرفته در راستای تعطیلی موزه‌ها تا پایان ایام نوروز و عدم حضور بازدیدکنندگان، تمامی عوامل خدوم یگان حفاظت تا عبور از بحران پیش رو در صحت و سلامت باشند.

انتهای پیام
captcha