شرکت بیش از پنج هزار زوج در نیمه نخست طرح «پیک عاشقی»
کد خبر: 3887318
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
ستاد ازدواج دانشجویی اعلام کرد:

شرکت بیش از پنج هزار زوج در نیمه نخست طرح «پیک عاشقی»

بنابر اعلام ستاد ازدواج دانشجویی، بیش از پنج هزار زوج دانشجو در نیمه نخست اجرای ویژه‌برنامه «پیک عاشقی» شرکت کردند.

شرکت بیش از پنج هزار زوج در نیمه نخست طرح «پیک عاشقی»به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی ستاد ازدواج دانشجویی، ویژه‌برنامه «پیک عاشقی» که از 24 اسفند 1398 آغاز شده است و تا 15فروردین 1399 ادامه دارد، شامل چهار مسابقه هفتگی، خلاصه‌نویسی کتاب، تجربه‌نگاری و کتابخوانی صوتی روزانه است.

20سفر مشهد برای 20 زوج و ده‌ها کارت هدیه بانکی از جمله جوایز این ویژه‌برنامه است و زوج‌های شرکت‌کننده در هر چهار بخش برنامه که بالاترین امتیاز را داشته باشند، افزون بر جایزه دریافتی از یک بخش، در قرعه کشی جایزه ویژه نیز شرکت داده می‌شوند.

«پیک عاشقی» که در پی تعلیق اعزام کاروان‌های زوجین دانشجو به مشهد پس از شیوع کرونا، طراحی و اجرا شده است، افزون بر بهینه‌سازی اوقات فراغت زوجین در شرایط کنونی، سبب مهارت‌افزایی آنان در زمینه همسرداری و مدیریت زندگی مشترک می‌شود.

بنابر این گزارش، بیش از پنج هزار زوج دانشجو در نیمه نخست اجرای ویژه‌برنامه «پیک عاشقی» شرکت کردند.

زوج‌های سراسر کشور که در بازه زمانی سال 93 تا پایان 98 ازدواج دانشجویی داشته‌اند، می‌توانند از این ویژه‌برنامه استفاده کنند؛ منظور از ازدواج دانشجویی این است که یکی از زوجین هنگام تحصیل در دانشگاه ازدواج کرده باشد.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان به شرکت در ویژه‌برنامه «پیک عاشقی» می‌توانند به پایگاه اینترنتی ستاد ازدواج دانشجویی(nahad.ir) و یا اپلیکیشن باشگاه ازدواج(قابل دریافت از کافه بازار) مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha