تب‌سنجی ۶۹۶ هزار نفر در مبادی خروجی آذربایجان‌شرقی
کد خبر: 3887338
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹

تب‌سنجی ۶۹۶ هزار نفر در مبادی خروجی آذربایجان‌شرقی

سرپرست جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌شرقی گفت: غربالگری و تب‌سنجی ویروس کرونا برای ۶۹۶ هزار نفر در مبادی خروجی شهرهای استان از سوی نجاتگران این جمعیت انجام شد.

۶۹۶ هزار نفر در مبادی ورودی آذربایجان‌شرقی تب‌سنجی شدندبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی هلال‌احمر استان، هادی موسوی، سرپرست جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌شرقی امروز، 6 فروردین‌ماه گفت: غربالگری و تب‌سنجی ویروس کرونا برای ۶۹۶ هزار نفر در مبادی خروجی شهرهای استان از سوی نجاتگران این جمعیت انجام شد.

وی با بیان اینکه تیم‌های غربالگری این جمعیت از ۱۷ اسفند ۹۸ تا پایان پنجم فروردین ۹۹ با استقرار در مبادی خروجی استان این تعداد از سرنشینان ۲۶۴ هزار خودرو را از نظر آلودگی به ویروس کرونا تب‌سنجی کردند که از این تعداد ۷۷۳ نفر علامت‌دار ثبت و به محل‌های مربوطه جهت پیگیری معرفی شدند.

موسوی اظهار کرد: در این غربالگری‌ها روزانه ۱۹۰ نفر از نجاتگران خدوم جمعیت هلال‌احمر به همراه ۶۲ تن از پرسنل در ۵۳ پایگاه غربالگری کار تب سنجی از سرنشینان خودروها را انجام می‌دهند.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌شرقی، از مردم خواست از سفر و حضور در اماکن پرتردد پرهیز کرده و با ماندن در خانه و عدم ترک خانه جز در موارد ضروری و رعایت کامل توصیه‌های بهداشتی به شکستن زنجیره کرونا کمک کنند تا هرچه زودتر با رفع این ویروس زندگی به حالت عادی خود برگردد.

انتهای پیام
captcha