آمریکا برای اثبات صداقت خود تحریم‌ها را بردارد
کد خبر: 3887358
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰

آمریکا برای اثبات صداقت خود تحریم‌ها را بردارد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس با بیان اینکه واردکنندگان ویروس تحریم به اقتصاد ایران، امروز برای ویروس کرونا اشک تمساح می‌ریزند، گفت: آمریکا برای اثبات صداقت خود تحریم‌ها را بردارد.

آمریکا برای اثبات صداقت خود تحریم‌ها را برداردبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد ارس، محسن نریمان، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، امروز، 6 فروردین‌ماه اظهار کرد: کسانی که ویروس تحریم را برای مخدوش کردن اقتصاد و معیشت ایرانیان بر سیستم اقتصادی کشورمان وارد کردند، امروز با اشک تمساح مدعی کمک به ریشه‌کنی ویروس کرونا شده‌اند.

نریمان با اشاره به این که آمریکا با مظلوم‌نمایی می‌خواهد طوری نشان دهد که قصد کمک به از بین بردن ویروس کرونا در ایران را دارد، اظهار کرد: آمریکا اگر قصد تظاهر ندارد، برای اثبات صداقت خود می‌تواند ویروس تحریم را بردارد تا مردم توانمند شده و خود توان مبارزه با این ویروس را داشته باشند.

وی ادعاهای آمریکا در خصوص کمک به ایران را نوعی ریاکاری دانست و گفت: شما از یک سو ادعای کمک دارید و از سوی دیگر هر روز تحریم‌ها را علیه ایران سخت‌تر و شدیدتر می‌کنید و مردم را از دسترسی به ملزومات به حق خود جهت مبارزه با این ویروس محروم می‌کنید.

نریمان ادامه داد: ویروس کرونا چالش جدید فراروی ملت ما و تمام جهان است که تلاش داریم با یاری خداوند و با تمام توان و امکانات بر این امر فایق آییم و از این چالش عبور خواهیم کرد.

مدیرعامل منطقه آزاد ارس تصریح کرد: امیدوارم درک درستی از مسائل سیاسی و حرکت‌های توطئه‌گرانه استکبار داشته باشیم و با کمک خداوند و مقاومت وارد میدان شویم تا هم بر ویروس کرونا پیروز شویم و هم توطئه دشمنانمان نقش بر آب شود.

انتهای پیام
captcha