خدمات ستاد پشتیبانی مدافعان سلامت محله‌محور باشد
کد خبر: 3887449
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱

خدمات ستاد پشتیبانی مدافعان سلامت محله‌محور باشد

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی با اشاره به ضرورت کمک به نیازمندان در شرایط کنونی برای مهار کرونا، گفت: خدمات ستاد پشتیبانی مدافعان سلامت محله‌محور باشد.

خدمات ستاد پشتیبانی مدافعان سلامت محله محور باشدبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه تبریز، روز گذشته، 6 فروردین ماه در نخستین جلسه ستاد پشتیبانی مدافعان سلامت استان، گفت: ستاد پشتیبانی مدافعین حرم که امروز در قالب ستاد پشتیبانی مدافعین سلامت استان فعالیت خود را شروع کرد بار دیگر در جهت سلامت مردم قدم برداشته که کار بسیار ارزشمندی است و حمایت همگی را برای خدمات رسانی به مردم می‌طلبد.

وی با بیان اینکه باید کمک‌های ستاد بصورت محله محور باشد، تصریح کرد: در این صورت است که هر محله افراد خود را می‌شناسد و می‌تواند با کمک بهزیستی و کمیته امداد به افراد گرفتار و بی بضاعت در این وضعیت بحرانی کمک کند.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم، همچنین کمک‌های خیرین به بخش بهداشت و درمان استان را ارزشمند دانست و گفت: جادارد از زحمات عزیزانی در کفن و دفن فوتی‌های کرونایی زحمات زیادی کشیدند تشکر کنیم چرا که تبریز در این زمینه در کشور نمونه بود.

امام جمعه تبریز گفت: روحیه تعاون در مردم سراسر کشور، به ویژه مردم آذربایجان بسیار ستودنی و قابل تقدیر است. در این شرایط کشور که با ویروس کرونا مواجهه هستیم، باید با هم تلاش کرده و به کمک یکدیگر بشتابیم تا این بحران را نیز سپری کنیم.

وی ادامه داد: در مسئله ویروس کرونا، دانشگاه‌ها، آموزش و پرورش، مساجد، حوزه‌های علمیه و نیز هیئت‌های عزاداری همراهی بسیار خوبی را انجام دادند و می توان گفت از شیوع کرونا در این محافل به حد کافی جلوگیری شد.

امام جمعه تبریز از تمام کسانی که در حوزه بهداشت و درمان استان جان عزیز خود را به خطر می‌اندازند تا در جامعه سلامتی حاصل شود همچنین تلاش صدا و سیمای استان در منعکس کردن خدمات آنها تقدیر کرد.

انتهای پیام
captcha