گرامیداشت روز پاسدار توسط دانش‌آموزان البرزی
کد خبر: 3887817
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴
در فضای مجازی انجام شد؛

گرامیداشت روز پاسدار توسط دانش‌آموزان البرزی

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: دانش‌آموزان این استان به یاد سردار دل‌ها و ایثارگری نیروهای سپاه، روز پاسدار را در فضای مجازی گرامی داشتند.

گرامیداشت روز پاسدار توسط دانش‌آموزان البرزی

فرشته فهمیده، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز، در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: دانش‌آموزان این استان به یاد سردار دل‌ها و ایثارگری نیروهای سپاه، روز پاسدار را در فضای مجازی گرامی داشتند.

وی افزود: در این برنامه دانش‌آموزان البرز به صورت خودجوش در پیام‌رسان‌های مختلف به ویژه بسیج و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی حمایت خود را از پاسداران انقلاب اسلامی اعلام داشتند.

این مسئول تصریح کرد: دانش‌آموزان با انتشار عکس، شعر، خاطره‌گویی ودرج پیام‌هایی در زمینه شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی از رشادت‌های سپاهیان کشور در فضای مجازی سخن گفتند.
فهمیده افزود: در این فضا یاد و خاطره سردار دل‌ها و بزرگمرد تاریخ و حماسه ایران زمین سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سیل خروشان مردم در مراسم تشییع پیکر مطهر این سردار بزرگ پررنگ بود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز تصریح کرد: رشادت‌های ماندگار و حماسه‌های تاریخی سردار شهید سلیمانی، باید در اشعار، نوشته‌ها و همه هنرهای هشت‌گانه و حوزه فرهنگ بازتاب عمیق و جاودانه‌ای داشته باشد.

این مسئول در ادامه با اشاره به اینکه همه پاسداران تحت امرولی فقیه هستند، تصریح کرد: امروز قدرت سپاه پاسداران و تفکر خالصانه و برآمده از این نهاد مقدس به قدرتی منطقه‌ای و بین‌المللی تبدیل شده که دشمنان اسلام را به هراس انداخته است.

وی تصریح کرد: آمریکا درحالی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که نهادی برآمده از قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران است تروریست توصیف می‌کند که جهان تروریست‌پروری استکبارجهانی را به نظاره نشسته است.

این مسئول اضافه کرد: بزرگترین مؤلفه‌ای که سپاه را همچون خاری در چشم دشمنان اسلام قرار داده است دین‌مداری و مردمی‌بودن این نهاد مقدس است.

فهمیده با بیان اینکه اگر امروز سپاه پاسداران در اوج کمک‌رسانی به پیشگیری از بیماری کرونا و یا سیل‌زدگان کشور خالصانه و جانانه حضور جهادی دارد به واسطه روحیه ولایتمداری و دغدغه دینمداری این نهاد مقدس است، بیان کرد: این نهاد با الگوبرداری از سید و سالار شهیدان حضرت حسین‌بن علی(ع) به یاری هموطنان می‌شتابد.

وی ادامه داد: حراست از انقلاب اسلامی نیازمند یک مجموعه متدین و با تقواست و سپاه پاسداران به عنوان نیروی مردمی این وظیفه مهم را برعهده دارد.

 

انتهای پیام
captcha