اجرای عملیات دفاع بیولوژیک در ۸۴ نقطه شاهرود
کد خبر: 3887825
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸

اجرای عملیات دفاع بیولوژیک در ۸۴ نقطه شاهرود

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود از اجرای عملیات دفاع بیولوژیک «لبیک یا حسین» با حضور پاسداران و بسیجیان سپاه ناحیه شاهرود همزمان با سالروز ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار خبر داد.

اجرای عملیات دفاع بیولوژیک «لبیک یا حسین» در ۸۴ نقطه شاهرود

به گزارش ایکنا از سمنان، محمد خوشقدم، فرمانده سپاه ناحیه شاهرود امروز 9 فروردین‌ماه، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در روزهای کرونایی آنچه که بیش از پیش اهمیت دارد، همکاری و هماهنگی سایر دستگاه‌ها در کنار جهادگران خط مقدم مبارزه با این بیماری در بیمارستان‌هاست، اظهار کرد: موضوعی که بار دیگر اقتدار و توانمندی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان و دشمنان می‌کشد و به مثابه یک رزمایش سراسری دفاع بیولوژیک در کشور قلمداد می‌شود.

وی ادامه داد: عملیات دفاع بیولوژیک لبیک یا حسین با حضور پاسداران و بسیجیان سپاه ناحیه شاهرود امروز همزمان با سالروز ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار اجرا خواهد شد.

خوشقدم با تأکید بر اینکه در این عملیات ۳۴ نقطه شهر شاهرود و ۵۰ نقطه در سطح شهرستان مورد ضدعفونی‌ و گندزدایی قرار خواهد گرفت، افزود: بسته‌های بهداشتی نیز بین خانواده‌ها توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود هدف از این عملیات را کم‌کردن رشد صعودی شیوع ویروس کرونا و تأثیرگذاری در حوزه سلامت شهرستان دانست.

وی از خانواده‌های شهرستان نیز خواست همزمان با این عملیات که ساعت ۱۰ صبح آغاز شده آنان نیز اقدام به ضدعفونی‌ محل زندگی در منازل و آپارتمان‌ها و اماکن عمومی نمایند و در این عملیات مشارکت داشته باشند تا بتوان این ویروس منحوس را شکست داد.

انتهای پیام
captcha