دوره مجازی حفظ و مفاهیم سوره حجرات در خمینی‌شهر برگزار می‌شود
کد خبر: 3887830
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰
ویژه فرهنگیان؛

دوره مجازی حفظ و مفاهیم سوره حجرات در خمینی‌شهر برگزار می‌شود

دوره مجازی حفظ و مفاهیم سوره مبارکه حجرات از سوی دارالقرآن معرفت آموزش و پرورش خمینی‌شهر برگزار می‌شود.

عزت عبداللهی، مدیر دارالقرآن معرفت آموزش و پرورش خمینی‌شهر در گفت‌و‌گو با ایکنا، ضمن بیان این مطلب گفت: دوره مجازی حفظ و مفاهیم سوره مبارکه حجرات، ویژه فرهنگیان در قالب 9 جلسه آموزشی(دو روز در هفته) برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در هر جلسه به حفظ و آموزش مفاهیم دو آیه از این سوره پرداخته خواهد شد، ادامه داد: معلمان علاقه‌مند می‌توانند مشخصات خود را برای ثبت نام در این دوره از طریق پیام‌رسان تلگرام به نشانی https://t.me/Abdelahi32 یا در پیام‌رسان ایتا به نشانی https://eitaa.com/Fateme3266 ارسال کنند.

عبداللهی با تأکید بر اینکه آزمون پایان این دوره به صورت تلفنی اخذ می‌شود، اضافه کرد: آزمون پایان دوره شامل دو سؤال حفظ و دو سؤال مفاهیم است. همچنین کلیات مفاهیم آیات در گروهی که شرکت‌کنندگان دوره در آن عضو می‌شوند، بارگذاری خواهد شد.

وی تصریح کرد: طی برگزاری دوره، با تشکیل جلسات آنلاین به سؤالات شرکت‌کنندگان پاسخ داده می‌شود و در صورت نیاز به صورت تلفنی مشاوره ارائه می‌شود.

یادآور می‌شود، در پایان این دوره به شرکت‌کنندگانی که حد نصاب لازم را کسب کرده باشند، گواهینامه اعطا می‌شود. همچنین جوایزی نیز به قید قرعه اهدا خواهد شد.

دارالقرآن معرفت در کانون سلمان فارسی خمینی‌شهر اصفهان واقع در بلوار طالقانی، جنب پمپ بنزین، اداره آموزش و پرورش سابق قرار دارد.

انتهای پیام
captcha