افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در آذربایجان‌شرقی به ۱۳۶۱ نفر
کد خبر: 3887932
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۲

افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در آذربایجان‌شرقی به ۱۳۶۱ نفر

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان اینکه نتیجه تست ۸۹ نفر در ۲۴ ساعت گذشته مثبت اعلام شد، گفت: یک هزار و ۳۶۱ مبتلای قطعی به کرونا در استان وجود دارد.

تعداد مبتلایان کرونا در آذربایجان‌شرقی به ۱۳۶۱نفر رسیدبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، روزبه رجایی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز، شب گذشته، 9 فروردین‌ماه، با اشاره به مثبت اعلام شدن نتیجه تست کرونای ۸۹ نفر طی ۲۴ ساعت گذشته، گفت: مجموع مبتلایان قطعی به کووید ۱۹ در آذربایجان‌شرقی به یک هزار و ۳۶۱ نفر رسید.

وی همچنین از فوت ۱۰ نفر دیگر بر اثر ابتلا به کرونا در آذربایجان‌شرقی خبر داد و افزود: تا کنون ۱۳۰ نفر بر اثر ابتلا به این ویروس، جانشان را از دست داده‌اند.

رجایی، با بیان اینکه اجرای دقیق فاصله‌گذاری اجتماعی لازم است، گفت: محلاتی از قبیل قراملک، مارالان، ولیعصر، سردرود و یکه دکان و بهشتی بیشترین تردد مبتلایان به کرونا را دارد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز افزود: تمهیدات زیادی در این مناطق پرخطر انجام گرفته ولی همچنان آمار در حال افزایش است و امید است با برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته این روند کنترل شود.

وی اظهار کرد: با توجه به اپیدمی شدن ویروس کرونا، تمامی مناطق و محلات تبریز آلوده هستند و آلوده‌تر بودن برخی مناطق، نشانه پاک بودن دیگر مناطق نیست.

رجایی یادآور شد: تمام تلاش ما بر مقابله با تشدید ویروس است، از این‌رو بهترین راه همان پیشگیری است که بهترین پیشگیری هم رعایت نکات بهداشتی و عدم تجمع و ماندن در خانه است.

انتهای پیام
captcha