مسابقه کتاب‌خوانی «در خانه بخوانیم» برگزار می‌شود
کد خبر: 3888058
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۰
در تبریز؛

مسابقه کتاب‌خوانی «در خانه بخوانیم» برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز، با دعوت از خانواده‌ها جهت‌ شرکت در مسابقه کتاب‌خوانی در خانه بمانیم، گفت: خانواده‌های‌ تبریزی با شرکت در مسابقه کتابخوانی «در خانه بخوانیم» جوایز نفیس برنده‌ می‌شوند.

برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی «درخانه بخوانیم» در تبریز

حجت‌الاسلام احمد حمیدی، معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، با دعوت از خانواده‌ها جهت‌شرکت در مسابقه کتاب‌خوانی در خانه بمانیم، گفت: خانواده‌های‌ تبریزی با شرکت در مسابقه کتابخوانی «در خانه بخوانیم» جوایز نفیس برنده‌ می‌شوند.

وی افزود: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز در راستای اولویت‌های فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز در سال ۹۹ و به منظور پربار کردن اوقات فراغت مردم در ایام نوروزی و با هدف ارتقای روحیه و افزایش امید اجتماعی و گسترش فرهنگ کتابخوانی و دعوت از مردم به پویش اجتماعی «در خانه بمانیم» با هدف قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا اقدام به برگزاری مسابقه کتابخوانی «در خانه بمانیم» کرده است.

حجت‌الاسلام‌ حمیدی گفت: شهروندان می‌توانند در گروه‌های سنی کودک، نوجوان و بزرگسال در این مسابقه شرکت کنند که در مجموع ۲۵ جلد عنوان‌ کتاب و برای هر گروه سنی کتاب‌های متفاوتی معرفی شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز افزود: مسابقه کتابخوانی «در خانه بمانیم» برای گروه سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسال و با یک بخش ویژه کتب آموزش شهروندی «شهروند خوب» ویژه مقاطع تحصیلی از پیش دبستانی تا پایه دوازدهم برگزار می‌شود و جوایزی هم به برگزیدگان اعطا می‌شود.

وی بیان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه تا ۱۵ فروردین فرصت دارند تا با مراجعه به سایت شهرداری تبریز به سؤالات این مسابقه پاسخ دهند.

انتهای پیام
captcha