تولید ماسک و لباس بیمارستانی از سوی جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی
کد خبر: 3888062
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۲

تولید ماسک و لباس بیمارستانی از سوی جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی

رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی، از تولید ماسک و لباس بیمارستانی در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی تبریز با همکاری بسیج دانشجویی و اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌شرقی خبر داد.

تولید ماسک و لباس بیمارستانی توسط جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقیجعفر محسنی، رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان آذربایجان‌شرقی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، از تولید ماسک و لباس بیمارستانی در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی تبریز با همکاری بسیج دانشجویی استان و اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری خبر داد.

وی اظهار کرد: با تهیه مواد اولیه از دانشگاه علوم پزشکی تبریز، کارگاه دوخت ماسک مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی با همکاری دانشجویان این مرکز و جمعی از دانشجویان بسیجی استان از شنبه 9 فروردین‌ماه، راه‌اندازی شده است.

محسنی افزود: در مراحل بعدی نیز دوخت لباس و ملحفه‌های بیمارستانی را با همکاری دانشجویان ادامه خواهیم داد.

رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی، از تولید روزانه ۲۰۰ عدد ماسک در این کارگاه خبر داد و گفت: با افزایش تعداد نیرو و تکمیل کادر متخصص در زمینه دوخت، بر میزان ماسک‌ها افزوده خواهد شد و اقداماتمان تا زمان ریشه کن شدن ویروس کرونا ادامه خواهد داشت.

محسنی با اشاره به درگیری کشورمان با ویروس کرونا، بیان کرد: کادر پزشکی و مردم در حال مبارزه با این ویروس هستند و تمام اقشار جامعه در این خصوص باید احساس مسئولیت کند، سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی نیز از تمام ظرفیت‌های خود برای کمک به سیستم سلامت کشور برای نابودی کرونا استفاده می کند.

انتهای پیام
captcha