پیام استاندار آذربایجان‌شرقی به مناسبت ۱۲ فروردین
کد خبر: 3888427
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۵

پیام استاندار آذربایجان‌شرقی به مناسبت ۱۲ فروردین

استاندار آذربایجان‌شرقی طی پیامی فرارسیدن ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی را گرامی‌داشت و تأكید كرد: ۱۲ فروردین سال ۱۳۵۸ مردم فهیم ایران اسلامی پس از سال‌ها مبارزه بر ضد طاغوت و پیروزی انقلاب اسلامی، به پای صندوق‌ها رفتند و با رأی «آری» خود، استقرار پایه های مردم سالاری دینی و تجلی حق تعیین سرنوشت را به دنیا نشان دادند.

پیام استاندار آذربایجان‌شرقی به مناسبت ۱۲ فروردینبه گزارش ایكنا از آذربایجان‌شرقی، به‌مناسبت فرارسیدن ۱۲ فروردین‌ماه، روز جمهوری اسلامی محمدرضا پورمحمدی، استاندار آذربایجان‌شرقی پیامی صادر كرد.

در این پیام آمده است:

ایران اسلامی و مردم سرافراز آن همواره در برهه های حساس، بینش و بصیرت کم نظیر خود را نشان داده و برای توسعه و پیشرفت کشور، تصمیم های بزرگ و اثرگذار گرفته اند؛ یکی از این روزهای افتخارآفرین، دوازده فروردین سال ۱۳۵۸ است که مردم فهیم ایران اسلامی پس از سال‌ها مبارزه بر ضد طاغوت و پیروزی انقلاب اسلامی، به پای صندوق ها رفتند و با رای «آری» خود، استقرار پایه های مردم سالاری دینی و تجلی حق تعیین سرنوشت را به دنیا نشان دادند.

امروز نیز کشور ما در موقعیت حساس دیگری قرار گرفته و با بیماری عالمگیر کرونا مبارزه می‌کند. در این راه نیز مردم بزرگترین نقش را ایفا می‌کنند و مسئولان را در راه مبارزه و پیشگیری این بیماری به شایستگی همراهی می نمایند زیرا بدون حضور مردم طرح های اجرا شده به موفقیت نخواهند انجامید.

اینجانب ضمن تبریک ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی، از تمام سازمان‌ها و نهادهای مسئول که در خط مقدم مبارزه با این بیماری قرار دارند و همچنین از اصحاب رسانه، سازمان‌های مردم نهاد و خیران به خاطر همراهی خوبشان قدردانی می کنم و از مردم عزیز استان می خواهم تا برای قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا، در روزهای آتی نیز در خانه بمانند.

انتهای پیام
captcha