تب‌سنجی بیش از یک میلیون نفر در مبادی ورودی و خروجی آذربایجان‌شرقی
کد خبر: 3888556
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۶:۱۴

تب‌سنجی بیش از یک میلیون نفر در مبادی ورودی و خروجی آذربایجان‌شرقی

سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان‌شرقی گفت: تا پایان ۱۲ فروردین ۹۹ تعداد یک میلیون و ۴۸۱ هزار نفر در ۶۲۸ هزار خودرو مورد تب‌سنجی قرار گرفته‌اند که از این تعداد ۱۳۲۰ نفر علامتدار مشکوک به کرونا شناسایی شدند.

تب‌سنجی یک میلیون و ۴۸۱ هزار نفر در مبادی ورودی و خروجی آذربایجان‌شرقیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی هلال احمر استان، هادی موسوی، سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان، روز چهارشنبه، 13 فروردین‌ماه، گفت: تا پایان ۱۲ فروردین ۹۹ تعداد یک میلیون و ۴۸۱ هزار نفر در ۶۲۸ هزار خودرو مورد تب‌سنجی قرار گرفته‌اند که از این تعداد ۱۳۲۰ نفر علامتدار مشکوک به کرونا شناسایی و ۲۶۶ نفر به مراکز درمانی معرفی شدند.

وی افزود: روزانه بالغ بر ۳۳۰ نفر عوامل جمعیت هلال احمر در ۶۵ پایگاه غربالگری، نسبت به تب‌سنجی سرنشینان خودروها در مبادی خروجی استان و شهرها فعالیت می‌کنند.

موسوی، از مردم خواست از سفر و حضور در اماکن پرتردد پرهیز کرده و با ماندن در خانه و عدم ترک خانه جز در موارد ضروری و رعایت کامل توصیه‌های بهداشتی به شکستن زنجیره کرونا کمک کنند تا هرچه زودتر با رفع این ویروس زندگی به حالت عادی خود برگردد.

انتهای پیام
captcha