فراخوان جشنواره «همه با هم علیه کرونا» منتشر شد
کد خبر: 3888561
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۲

فراخوان جشنواره «همه با هم علیه کرونا» منتشر شد

رئیس حوزه هنری آذربایجان‌شرقی، از انتشار فراخوان جشنواره مردی هنری «همه با هم علیه کرونا» خبر داد و گفت: این جشنواره در راستای حمایت از مدافعان سلامت برگزار می‌شود.

فراخوان جشنواره مردمی هنری «همه با هم علیه کرونا» منتشر شدسیدمحمدحسین بلاغی، رئیس حوزه هنری استان، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، از انتشار فراخوان جشنواره مردی هنری «همه با هم علیه کرونا» خبر داد و گفت: این جشنواره در راستای حمایت از مدافعان سلامت به صورت استانی برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به اهمیت خانه به عنوان امن‌ترین مکان جهت قطع رنجیره ویروس کرونا و همچنین بهره‌مندی از آثار تولید شده جهت ارائه به عموم مردم برای جلوه دادن اهمیت در خانه ماندن و گذراندن وقت با خانواده جهت مبارزه و آگاه‌سازی مردم و در راستای حمایت از مدافعان سلامت جشنواره استانی «همه با هم علیه کرونا» برگزار می‌شود.

بلاغی، داستانک، شعر، کاریکاتور، عکس و ایده‌های جذاب را از بخش‌های این جشنواره اعلام کرد و گفت: این جشنواره در محورها و موضوعات ایفای نقش اجتماعی در برابر بیماری کرونا، جلوه‌های فاصله‌گذاری و علل در خانه بمانید، پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، قدردانی از خدمات کادر درمانی و مدافعان سلامت برگزار خواهد شد.

رئیس حوزه هنری آذربایجان‌شرقی، شرکت برای عموم را آزاد اعلام کرد و افزود: محدویت سنی و تعداد آثار وجود ندارد.

وی با بیان اینکه در بخش داستانک آثار تولیدی نباید بیش از 400 کلمه باشد، اضافه کرد: در بخش شعر تمامی قالب‌ها پذیرفته می‌شود.

بلاغی، گفت: شرکت‌کنندگان می‌توانند از طریق ایمیل artabriz@yahoo.com و دایرکت اینستاگرام حوزه هنری @HHtabriz و نرم‌افزار واتساپ به شماره 09337569957 آثارشان را به جشنواره ارسال کنند. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند از طریق اینستاگرام حوزه هنری و همچنین سایت حوزه هنری، فعالیت‌های دبیرخانه جشنواره و شرایط شرکت در جشنواره را مشاهده کنند.

انتهای پیام
captcha