افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در آذربایجان‌شرقی به ۱۶۸۸ نفر
کد خبر: 3888591
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۱

افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در آذربایجان‌شرقی به ۱۶۸۸ نفر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته با مثبت شدن نتیجه آزمایش ۷۰ نفر، تعداد مبتلایان قطعی به کرونا در آذربایجان‌شرقی به ۱۶۱۸ نفر رسید.

افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در آذربایجان‌شرقی به ۱۶۸۸ نفربه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، محمدحسین صومی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز، شب گذشته، 13 فروردین‌ماه، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته با مثبت شدن نتیجه آزمایش ۷۰ نفر، تعداد مبتلایان قطعی به کرونا در آذربایجان‌شرقی به ۱۶۱۸ نفر رسید.

وی افزود: متأسفانه با فوت ۹ بیمار مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته، فوتی‌های ناشی از ابتلا به این ویروس در استان به ۱۶۶ نفر رسید.

صومی، با قدردانی از مردم به دلیل سپری کردن سیزده به در در خانه‌هایشان، گفت: مردم نشان دادند که می‌خواهند کرونا ریشه‌کن شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز، با بیان اینکه تمامی درمان‌ها را در دانشگاه علوم پزشکی تبریز به کار گرفته‌ایم، اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی تبریز تصمیم گرفته است با اختصاص هزینه‌ای بالغ بر دو میلیارد تومان و تخصیص هزینه ۱۰ الی ۲۰ میلیون تومانی برای کسانی که ریه‌هایشان به شدت گرفتار شده است به مبارزه با این ویروس بپردازد.

وی بیان کرد: شیوع ویروس کرونا در شهرستان‌های استان به نسبت جمعیت مانند روزهای گذشته بوده و تفاوتی دیده نمی‌شود.

انتهای پیام
captcha