غذای آستان قدس رضوی در بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) مراغه توزیع شد
کد خبر: 3888659
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۳
در قالب طرح نسیم مهر رضوی؛

غذای آستان قدس رضوی در بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) مراغه توزیع شد

در قالب طرح نسیم مهر رضوی، غذای متبرک به بارگاه امام رضا(ع) بین کادر درمانی بیمارستان امیرالمومنین(ع) و بیماران مبتلا به کرونا در مراغه توزیع شد.

غذای آستان قدس رضوی در بیمارستان امیرالمومنین(ع) مراغه توزیع شدبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، ۱۳ فروردین‌ماه با حضور خدام آستان قدس رضوی و حجت‌الاسلام والمسلمین پورمحمدی،  امام جمعه مراغه، در قالب طرح نسیم مهر رضوی، غذای متبرک به بارگاه امام رضا(ع) بین کادر درمانی بیمارستان امیرالمومنین(ع) و بیماران مبتلا به کرونا در مراغه توزیع شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، امام جمعه مراغه در حاشیه این مراسم اظهار کرد: به پاس تلاش‌های شبانه‌روزی مدافعان سلامت، مردم شهرستان نیز در خانه‌های خود می‌مانند تا زنجیره شیوع بیماری کرونا قطع شود.

وی افزود: امیدواریم با رعایت بهداشت فردی و توجه به توصیه‌ها، بیماری کرونا در کشور کنترل و مبتلایان به این ویروس به زودی شفا گرفته و سلامتی خود را باز یابند.

خادمیاران رضوی با قدردانی از تلاش‌های کادر درمانی در محوطه بیمارستان‌ امیرالمومنین(ع) مراغه حضور یافته و صلوات خاصه امام رضا(ع) را در این بیمارستان طنین انداز کردند.

انتهای پیام
captcha