تعداد بیماران مبتلا به کرونا مثبت در اهر به ۶۹ نفر رسید
کد خبر: 3888661
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱

تعداد بیماران مبتلا به کرونا مثبت در اهر به ۶۹ نفر رسید

مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر گفت: با مثبت شدن نتیجه آزمایش ۳ مورد جدید از بستری‌های مشکوک بیمارستان اهر تعداد کرونا مثبت در این شهرستان به ۶۹ نفر رسید.

تعداد بیماران مبتلا به کرونا مثبت در اهر به ۶۹ نفر رسیدمحمد میرزاپور، مدیر شبکه بهداشت اهر، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، گفت: با مثبت شدن نتیجه آزمایش ۳ مورد جدید از بستری‌های مشکوک بیمارستان اهر تعداد کرونا مثبت اهر به ۶۹ نفر رسید. 

وی افزود: در حال حاضر 68 بیمار حاد تنفسی متشکل از ۳۲ مورد کرونای قطعی و 36 نفر دارای علائم مشکوک با سیتی اسکن ریه مثبت در بخش‌های مربوط و آی‌سی‌یو بیمارستان باقرالعلوم اهر بستری هستند.

میرزاپور، ادامه داد: غربال‌گری جمعیت شهرستان اهر از لحاظ بیماریابی طبق تفاهم‌نامه، این وظیفه به سپاه محول شده است و تا به امروز بیش از ۹۹ درصد جمعیت غربال‌گری شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر، افزود: حدود ۱.۵ درصد جمعیت شهرستان اهر طبق غربال‌گری انجام شده مشکوک به کرونا هستند و افراد مشکوک به کرونا را که شناسایی شده‌اند تحت نظر قرار داده‌ایم.

وی تاکید کرد: سپاه و بسیج شهرستان اهر همچنین با تشکیل ۳۵ گروه نسبت به ضدعفونی و گندزدایی محلات اقدام می‌کند و این طرح توسط سپاه تسریع می‌شود

میرزاپور، گفت: بسیج در کنترل بیماران مبتلا به ویروس کرونا اعم از مثبت قطعی و سی‌تی‌اسکن مثبت که در منزل قرنطینه هستند به یاری سیستم بهداشت و درمان اهر آمده است.

انتهای پیام
captcha