قدردانی وزیر کشور از استاندار آذربایجان‌شرقی
کد خبر: 3888701
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۲

قدردانی وزیر کشور از استاندار آذربایجان‌شرقی

وزیر کشور با ارسال پیامی از محمدرضا پورمحمدی، استاندار آذربایجان‌شرقی که در مبارزه با بیماری کرونا برگ افتخارآمیز دیگری در تاریخ و فرهنگ کشورمان ثبت کرد، قدردانی کرد.

قدردانی وزیر کشور از استاندار آذربایجان‌شرقی برای اجرای موفق طرح فاصله‌گذاری اجتماعیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی استانداری، عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور با ارسال پیامی از استاندار و مدیران استان که در مبارزه با بیماری کرونا برگ افتخارآمیز دیگری در تاریخ و فرهنگ کشورمان ثبت کردند، قدردانی کرد.

متن پیام وزیر کشور بدین شرح است:
جناب آقای پورمحمدی

استاندار محترم آذربایجان‌شرقی

اجرای موفقیت‌آمیز طرح فاصله‌‌‌گذاری اجتماعی تا این لحظه، مرهون تلاش و مجاهدت شبانه‌روزی تمامی مسئولان به ویژه جنابعالی به عنوان رییس استانی ستاد ملی مبارزه با کرونا است که نتیجه و ثمره این مجاهدت فی سبیل الله تحقق شکوه حماسه همبستگی و اتحاد ملی در مبارزه با این بیماری  منحوس عالمگیر است.

جا دارد از زحمات شما و همه همکاران عزیز و سختکوشم اعم از معاونانتان، فرمانداران، بخشداران و دهیاران و سایر افتخارآفرینان این حماسه ملی که برگ دیگری از افتخارات تاریخ تمدن‌ساز فرهنگ دیارمان است، صمیمانه تشکر و قدردانی کنم و ان شا الله با نهایت جدیت در تداوم این عزم خداپسندانه با تلاش و اقدامات لازم و هماهنگی‌های پیوسته تا پایان اجرای این طرح در ایفای حق‌الناس، موجبات رضایت حق تعالی را بیش از پیش فراهم سازید.

انتهای پیام
captcha