بازداشت وزیر امور قدس تشکیلات خودگردان از سوی رژیم صهیونیستی
کد خبر: 3888781
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹

بازداشت وزیر امور قدس تشکیلات خودگردان از سوی رژیم صهیونیستی

نظامیان رژیم صهیونیستی، صبح امروز، 15 فروردین‌ماه، با حمله به منزل وزیر قدس تشکیلات خودگردان فلسطین، او را به دلیل کمک به فلسطینیان در مقابله با کرونا بازداشت کردند.

به گزارش ایکنا به نقل از خبرگزاری آناتولی، دفتر فادی الهدمی، وزیر امور قدس تشکیلات خودگردان فلسطین طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: نیروهای پلیس و سازمان اطلاعات اسرائیل صبح امروز جمعه با یورش به منزل الهدمی در شهرک «الصوانه» قدس اشغالی، وی را بازداشت کردند.

بر این اساس، نظامیان اسرائیل همچنین منزل الهدمی را مورد بازرسی قرار داده و وی را برای بازجویی به یکی از مراکز پلیس منتقل کردند.

در همین راستا، یکی از مسئولان تشکیلات خودگردان فلسطین در این باره گفت: به احتمال زیادی الهدمی به علت کمک به جوانان فلسطینی جهت ضدعفونی کردن اماکن عمومی و خیابان‌ها در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بازدشت شده است.
 
دستیار این وزیر فلسطینی نیز در این رابطه اعلام کرد: چندین مأمور پلیس، اطلاعات و نیروهای ویژه اسرائیلی خانه الهدمی را در شهرک الصوانه در قدس شرقی اشغالی محاصره کرده و او را دستگیر کردند.

این مقام فلسطینی که ترجیح داد تا به دلایل امنیتی نام وی برده نشود، افزود: نیروهای اشغالگر درب‌های خارجی خانه را شکستند و سپس با استفاده از سگ‌ها به داخل خانه وزیر حمله کردند.

وی ادامه داد: نیروهای اشغالگر اسرائیل وزیر امور قدس را دستگیر کردند، بدون اینکه به وی راجع به دلیل این دستگیری اطلاع دهند.

این چهارمین بار در کمتر از یک سال گذشته است که نیروهای اشغالگر در اعتراض به ارائه کمک تشکیلات خودگردان به فلسطینی‌ها در قدس اشغالی این وزیر فلسطینی را دستگیر می‌کنند.

حملات و تجاوزات رژیم اشغالگر قدس علیه فلسطینیان در شرایط بحران جهانی کرونا نیز همچنان ادامه دارد.
انتهای پیام
captcha