اهدای ۱۱ هزار ماسک به مراکز درمانی مراغه توسط خیران
کد خبر: 3888783
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵

اهدای ۱۱ هزار ماسک به مراکز درمانی مراغه توسط خیران

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه، از اهدای ۱۱ هزار ماسک و لباس محافظتی توسط خیران به مراکز درمانی این شهرستان خبر داد و گفت: این تعداد انواع ماسک و لباس به‌همت اعضای کانون توسعه مراغه و خیران تامین شده و در اختیار دانشکده علوم پزشکی مراغه قرار گرفته است.

اهدای ۱۱ هزار عدد ماسک به مراکز درمانی مراغه توسط خیراناصغر تنومند، رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، از اهدای ۱۱ هزار عدد ماسک و لباس محافظتی توسط خیران به مراکز درمانی این شهرستان خبر داد و گفت: این تعداد انواع ماسک و لباس به همت اعضای کانون توسعه مراغه و خیران تامین شده و در اختیار دانشکده علوم پزشکی مراغه قرار گرفته است.

وی افزود: خیران در این بسته حمایتی هفت هزار ماسک سه لایه، ۲ هزار و 800 عدد ماسک N95 و ۵۴۰ عدد لباس محافظتی به ارزش یک میلیارد و 100 میلیون ریال به این دانشکده اهدا کرده‌اند.

تنومند، گفت: مجمع خیران سلامت شهرستان مراغه نیز یک هزار و ۶۰۰ عدد ماسک N95 برای رفع نیازهای مراکز درمانی دانشکده اهدا کرده‌اند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه، اضافه کرد: خیران مراغه‌ای از ابتدای شیوع کرونا حدود 5 میلیارد ریال کمک نقدی و غیر نقدی در اختیار این دانشکده قرار داده‌اند.

انتهای پیام
captcha