توزیع هزار غذای متبرک در بیمارستان علامه بهلول گنابادی
کد خبر: 3888790
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴

توزیع هزار غذای متبرک در بیمارستان علامه بهلول گنابادی

هزار بسته غذای متبرک آستان قدس رضوی در بیمارستان علامه بهلول گنابادی توزیع شد.

توزیع هزار غذای متبرک در بیمارستان علامه بهلول گنابادیبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، خادمان حرم مطهر علی‌ابن‌موسی‌الرضا(ع) که پرچم متبرک آن بارگاه را نیز به همراه داشتند، با استقبال جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی گناباد و بیمارستان علامه بهلول، در بیمارستان علامه بهلول گنابادی حضور یافتند.

طنین نوای صلوات خاصه با قرائت یکی از خادمان که به‌وسیله صوت مرکزی در بیمارستان پخش می‌شد، حال و هوای خاصی در فضا حاکم و دل‌های فراوانی را راهی صحن و سرای ثامن‌الحجج(ع) کرد.

در ادامه، غذاهای متبرک آستان قدس رضوی توسط خادمان میان بیماران، پزشکان، پرستاران و کادر درمانی توزیع شد.

خادمان رضوی با اهدای لوحی منقش به نام علی‌ابن‌موسی‌الرضا(ع) به مادر نوزاد ۳۵ روزه کرونایی که در این بیمارستان بستری است، برای فرزند او، طلب شفای عاجل کردند.

همچنین یکی از کارکنان آزمایشگاه این بیمارستان به‌مناسبت همزمانی حضور خادمان با سالروز تولدش، تابلویی مزین به نام علی‌ابن‌موسی‌الرضا(ع) هدیه گرفت.

حجت‌الاسلام حجت نصیری، مسئول کانون خادمیاری امام رضا(ع) در گناباد در گفت‌و‌گو با ایکنا اظهار کرد: این اقدام به پاس قدردانی از کادر درمانی که این روزها ایثارگرانه در بیمارستان‌ها در تلاش هستند، انجام شد.

وی افزود: هم‌اکنون کادر درمانی ما در خط مقدم مقابله با کرونا هستند و شاهد هستیم که مقام معظم رهبری نیز تاکنون دو مرتبه، از این عزیزان قدردانی کردند.

انتهای پیام
captcha